خبرگزاری کار ایران

می‌دانستم اتفاق خاصی نمی‌افتد؛

هاشمی‌نسب: مهمترین اتفاق دربی خداحافظی مظفری‌زاده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۷۵

قبل از بازی همه می‌خواهند خوب و هجومی بازی کنند اما وقتی دربی شروع می‌شود هیچ چیزی برای ارائه ندارند. به نظر من داد و بیداد و لگد پرانی نقطه قوت دربی بود.

مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: این دربی هم مثل دربی‌های گذشته از قبل معلوم بود که اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این دربی هم مثل دربی‌های گذشته از قبل معلوم بود هیچ اتفاقی نمی‌افتد. قبل از بازی هم می‌دانستم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. این قضیه کاملا معلوم است و ببینید دربی‌های چند سال اخیر چی از آب در آمده است. قبل از بازی همه می‌خواهند خوب و هجومی بازی کنند اما وقتی دربی شروع می‌شود هیچ چیزی برای ارائه ندارند. به نظر من داد و بیداد و لگد پرانی نقطه قوت دربی بود.

وی افزود: مهمترین اتفاق دربی خداحافظی سعید مظفری زاده از داوری بود. مظفری‌زاده یکی از داوران خوب و سطح بالای ما بود اما با این همه حرف و حدیثکه در داوری وجود دارد و کسی هم حرفی نمی‌زند و کاری نمی‌کند خداحافظی مظفری‌زاده اتفاق خیلی خوبی بود و از این همه هیاهو و جنجال‌ها راحت شد.

مدافع سابق سرخابی های پایتخت اظهار داشت: در این دربی بازیکنان دو تیم تا توانستند همدیگر را زدند این هم جزئی از دربی است، اما باید به فکر فوتبال هم باشند و با ارائه یک بازی خوب نتیجه بگیرند اما در این بازی بازیکنان هر جوری که توانستند همدیگر را زدند و خدارا شکر هیچ چیز کم نگذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که به استادیوم می‌روند نباید یک بازی خوب و سطح بالا در دربی ببینند، گفت: کسانی که به استادیوم رفتند باز هم می‌روند، مگر به حرف من و شماست که نروند. عده زیادی از این تماشاگران هستند که به دنبال یکسری مسائل دیگر هستند، چون اینها می‌روند استادیوم و شروع به فحاشی به حریف می‌کنند. به نظرم تماشاگران واقعی فوتبال در خانه و پای تلویزیون احساسات‌شان را به تیم محبوب‌شان بروز می‌دهند. عده زیادی از کسانی که به استادیوم می‌روند دنبال چیزهای دیگری هستند و نمی‌روندکه یک بازی خوب ببینند. فوتبال برای آنها مهم نیست و بازی بعد هم هستند و اگر بازی بعدی هم صفر صفر شود باز هم به استادیوم می‌روند چون هدف آنها فوتبال نیست و دنبال مسائل دیگری هستند.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که با این شرایط فوتبال چه سرنوشتی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مگر چیزهای دیگر سر جایش است؟ مگر همه چیز ما درست است؟ مگر مدیریت ما در فوتبال درست است؟ مگر با فساد مبارزه کردیم؟ هیچ اتفاقی نیفتاده و نخواهد افتاد و تا وقتی یک عده هستند در این فوتبال هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم آقایان به این نتیجه رسیده‌اند که فوتبال را همینطوری جلو ببرند و اگر چنین است وضعیت فوتبال ما خوب است چون توقع دیگری از آن ندارند، اما با این وضعیت دو سال دیگر امارات هم ما را می‌برد. ببینید بازیکنان کره و ژاپن در کدام تیم‌های اروپایی بازی می کنند آن وقت کاپیتان تیم ملی ما از استقلال به کویت می‌رود یا پژمان منتظری مدافع ملی‌پوش استقلال سر از لیگ قطر در می‌آورد، اینها مهره‌های کلیدی فوتبال ما هستند، اما ببینید چکار دارند با فوتبال ما می‌کنند که این بازیکنان خوب ما به لیگ‌های سطح پایین می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز