خبرگزاری کار ایران

چند خبر از اردوی پرسپولیسی‌ها؛

تمرینات سرخ‌پوشان پشت درهای بسته / مسلمان مشکلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۹

با توجه به بازی روز سه‌شنبه، تمرینات پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

با توجه به بازی روز سه‌شنبه، تمرینات پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس حداقل ۴۸ ساعت قبل از هر بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. از یکشنبه امکان حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌ها در محل تمرین وجود نخواهد داشت. تمرین فردا از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و سرخپوشان روز دوشنبه عازم تبریز می‌شوند و سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهند رفت.

عابدزاده، کفشگری و شیرینی غایبان تمرین

سرخپوشان پایتخت تمرین ریکاوری خود را امروز در مجموعه درفشی‌فر انجام دادند. تمرین امروز از ساعت ۱۲ آغاز شد که برای بازیکنان ترکیب اصلی به مدت نیم ساعت به طول انجامید. سایر بازیکنان تیم هم تمرین بیشتری انجام دادند و در جریان آن در حال انجام بازی فوتبال هستند. با توجه به غیبت امیر عابدزاده، در این بازی رضا محمدی و بهزاد غلامپور درون دروازه قرار گرفته‌اند. عابدزاده، کفشگری و سعید شیرینی غایبان تمرین امروز هستند. محسن مسلمان هم که دیروز روی نیمکت نشسته بود و بنابر اعلام کادر پزشکی برخلاف مطالب اعلام شده، مشکلی برای انجام بازی نداشت در بازی تمرینی امروز حضور پیدا کرده است.

مسلمان برای بازی مشکلی ندارد

محسن مسلمان مشکلی برای حضور در بازی‌ها ندارد و مهرداد کفشگری پس از کشیدن بخیه‌ها برنامه فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را آغاز خواهد کرد. بنابر اعلام کادر پزشکی پرسپولیس درباره وضعیت مصدومان؛ محسن مسلمان مانند بازی دربی برای بازی مقابل گسترس فولاد مشکل نخواهد داشت. این بازیکن مانند سایر نفرات با بروز کوچکترین مساله زیر نظر متخصصین قرار دارد. آسیب‌دیدگی او هم موردی نیست که مانع از بازی وی شود و درمان‌های نگاهدارنده انجام می‌شود. بنابر اعلام کادر پزشکی، مسلمان مواقعی با کمی درد روبرو خواهد بود که برای اکثر فوتبالیست‌ها از جهات مختلف وجود دارد و اصلا عامل بازدارنده تلقی نمی‌شود. او داروهایی با تجویز متخصص مصرف می‌کند و برای حضور در بازی‌ها هم مشکلی نخواهد داشت و جای نگرانی نخواهد بود. درباره مهرداد کفشگری هم آخرین خبر این است که وی بعد از کشیدن بخیه‌ها در روزهای آینده با حضور در درفشی‌فر فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز