خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه ۲۲؛

نیمه نخست دربی بدون گل به پایان رسید / بازی کسل کننده و پر برخورد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۹۲

نیمه نخست دربی شماره ۷۸ با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

نیمه نخست دربی شماره ۷۸ با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دیدار سنتی دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حمید علی عسگر، سید میثم حسینی، محمد نوری، رضا حقیقی، پیام صادقیان، ‌ امید عالیشاه، محمدرضا خلعتبری و سید مهدی سید صالحی

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و مهرداد اولادی

در دقیقه ۴ سعید مظفری‌زاده به نشانه خطای نوری پشت محوطه جریمه استقلال اعلام ضربه آزاد کرد که ضربه محمدرضا خلعتبری از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. بعد از ضربه سید مهدی رحمتی به شدت به نحوه ایستادن مدافعان استقلال اعتراض کرد.

در دقیقه ۶ روی ضربه کرنر تیموریان حنیف عمران‌زاده موقعیت خوبی را در اختیار داشت که دروازه نیلسون را باز کند که ضربه بد این بازیکن به بیرون رفت تا آه از نهاد نیمکت این تیم بلند شود.

در دقیقه ۸ درگیری بازیکنان بر روی خطای عجیب صادقیان بر روی اکبرپور بالا گرفت که هر دو تیم جدال‌های لفظی با یکدیگر و داور دیدار داشتند که در نهایت مظفری‌زاده به صادقیان و اکبرپور کارت زرد نشان داد تا این درگیری پایان یابد. خشونت در بازی با این حرکت به اوج رسید.

در دقیقه ۱۴ ضربه آرام قاضی در دستان نیلسون قرار گرفت تا حمله استقلالی‌ به نتیجه نرسد.

در دقیقه ۳۲ حرکت خطرناک اولادی بر روی جلال حسینی از دید مظفری‌زاده دور ماند. اولادی در این صحنه پس از برخورد بر سر توپ با حرکت آکروبات با کف استوک ضربه‌ای را به سر سید جلال وارد کرد که با اعتراض شدید بازیکن پرسپولیس همراه بود که البته داور این دیدار واکنشی در این صحنه نشان نداد.

در دقیقه ۳۶ محمد نوری به دلیل خطا بر روی اولادی از داور دیدار کارتن زرد دریافت کرد که البته با اعتراض کاپیتان سرخ‌پوشان نیز همراه بود. در این صحنه ضربه ایستگاهی به سود استقلال اعلام شد که آبی‌ و سفید‌ها از این موقعیت بهره‌ای نبردند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با سوت مظفری‌زاده با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دایی و قلعه نویی به فکر طرح های تازه در ۴۵ دقیقه دوم مسابقه باشند.

حاشیه‌ها


- هواداران استقلال با شعار «حجازی کاپلو» یاد و خاطره ناصرحجازی را در ورزشگاه زنده نگه داشتند.

- بازیکنان استقلال ساعت ۱۳:۱۵ وارد ورزشگاه آزادی شدند. آنها برای گرم کردن ساعت ۱۳:۳۰ وارد زمین شدند و با تشویق گرم طرفداران آبی ‌مواجه شدند.

- طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است بعد از پایان بازی بهترین بازیکن فنی و اخلاق زمین توپ دربی را امضا کنند تا به قید قرعه به یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه به عنوان جایزه ویژه اهدا شود.

- هواداران استقلال یک پرچم ۵۰متری را روی سکوها پهن کرده‌اند قرار است پرچم بزرگ‌تر و ویژه‌ آبی‌ها بعد از شروع بازی رونمایی شود تا جلوه ویژه‌ای به روی سکوها ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز