خبرگزاری کار ایران

همه از حساسیت بازی خبر دارند؛

دایی: می‌خواهیم ۳ امتیاز را از استقلال بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۶

ین تیم ۵ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه بالا به مصاف ما می‌رود. آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و به دنبال پیروزی هستند اما پیروزی در دربی برای ما مهمتر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط به ۳ امتیلز مسابقه دربی فکر می کنیم

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی دربی هفتاد و هشتم گفت: فکر می‌کنم این بازی نیاز به توضیحات اضافه نداشته باشد. همه از حساسیت بازی خبر دارند.

وی ادامه داد: در بازی روز جمعه برابر استقلال به برد احتیاج داریم و به هیچ عنوان به مساوی فکر نمی‌کنیم. تمام هدف ما این است که ۳ امتیاز مسابقه را به دست آوریم. همه از ارزش‌های استقلال که هم اکنون صدرنشین است خبر دارند. این تیم ۵ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه بالا به مصاف ما می‌رود. آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و به دنبال پیروزی هستند اما پیروزی در دربی برای ما مهمتر است.

دایی در پاسخی درباره اینکه نبود بازیکنانی مانند نکونام، منتظری و مجیدی تاثیری روی روند بازی فردا خواهد داشت تاکید کرد: این ۳ بازیکنی که نام بردید مطمئنا جزو بهترین و بزرگان فوتبال ما هستند و استقلال هم طبیعتا یارگیری کرده هرچند معتقدم استقلال نسبت به نیم فصل اول نتایج بهتری گرفته و حالا صدرنشین است. بودن این بازیکنان می‌توانست کار ما را سخت‌تر کند اما استقلال همیشه استقلال است و دربی هم شرایط دیگری دارد که شما بهتر از من می‌دانید.

وی عنوان کرد: مطمئنا مثل بقیه بازی‌های لیگ هواداران به ورزشگاه می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. خیلی دوست دارم هواداران هر دو تیم در کمال ادب و احترام تیم خود را تشویق کنند. من هم آرزویم این است که برای بازی فردا ورزشگاه پر شود تا شاهد یک بازی خوب باشیم و مردم هم راضی باشند.

دایی با بیان این مسئله که فقط مهرداد کفشگری به علت مصدومیت به دیدار فردا نمی‌رسد و او از بهترین نفراتش استفاده خواهد کرد گفت: خیلی‌ها می‌گویند بازی رفت از نظر فنی چیز خاصی نداشته که البته این مسئله به این بستگی دارد که آقایان از فوتبال چه می‌خواهند. من مخالف این هستم که کیفیت دیدار رفت پایین بوده اما هر کسی به نوعی از دیدگاه خودش به این مسئله نگاه می‌کند. سوال من این است که مگر بازی‌های قبلی پرسپولیس و استقلال بهتر بوده که بعضی از رسانه‌ها مدام از کیفیت پایین این بازی و لیگ شکایت می‌کنند. شما لیگی را سراغ دارید که کیفیتش بهتر از لیگ امسال باشد؟ اگر اینطور است به من معرفی کنید.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نمی‌دانم چرا یکسری هجمه علیه لیگ راه افتاده است. فوتبال ما از همان ابتدا همین بوده و اتفاقا نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بهتری پیدا کرده است.

دایی تصریح کرد: دوست دارم فردا بازی تماشاگرپسندی از آب درآید و هر دو تیم مردانه بازی کنند. هر کسی هم بهتر بود نتیجه بگیرد. من از تیم خودم مطمئنم که فقط دنبال برد هستیم و قطعا تفکراتی نداریم که به یک امتیاز برسیم.

وی در مورد قضاوت سعید مظفری‌زاده در دربی ۷۸ اظهار داشت: مظفری‌زاده از داوران بزرگ و خوب فوتبال ماست که دعا می‌کنم بازی فردا را بدون اشتباه و حاشیه پشت سر بگذارد و یکی از بهترین قضاوت‌هایش را انجام دهد.

دایی درباره تمرین نکردن روز گذشته بازیکنان پرسپولیس گفت: اول از همه باید بگویم این مسئله مقداری در کار تاکتیکی ما وقفه ایجاد کرد اما مطمئنا امروز جبران می‌کنیم. مطمئن باشید بچه‌ها برای بازی فردا همه چیز را دور انداختند. من با آنها صحبت کردم و بازیکنانم به دور از مشکلاتی داشتیم و داریم و با تمام وجود به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: طرفداران پرسپولیس مطمئن باشند نه تنها کسی برای بازی فردا کم‌کاری نمی‌کند بلکه همه از توانشان استفاده می‌کنند. ما پا پس نمی‌گذاریم و هر کاری می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. به غیرت و تعصب و مردانگی بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم هر کسی که به زمین می‌رود با جان دل سعی می‌کند نتیجه خوبی رقم بخورد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مشکلات متعدد این تیم تاکید کرد: خیلی وقت است که مشکل داریم و با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. من خیلی مصاحبه کردم و گفته اما گوش شنوایی وجود ندارد. به نظر من رویانیان نمی‌تواند یک نفره باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس را از نظر مالی اداره کند و باید دیگران هم کمک کنند. شاید وزارت ورزش و آد‌م‌های دیگر از رویانیان خوششان نیاید اما نباید دود این مسئله به چشم هواداران و تیم برود.

دایی ضمن حمایت از مدیرعامل پرسپولیس گفت: رویانیان تمام تلاشش را انجام داده و البته بچه‌ها هم حق دارند ناراحت باشند. آنها چهار، پنج ماه است که پولی نگرفتند و فقط به آنها گفته شده فردا یا هفته دیگر. ما همه روی پول قراردادهایمان حساب کردیم خیلی‌ها خانه خریدند و در پرداخت پول آن مانده‌اند. من می‌دانم لوازم منزل بازیکنم در کامیون است و به او گفته‌اند اگر پول ندهد نمی‌تواند جابه‌جا شود. ما انتظار داریم این مشکلات حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بعد از دربی دوباره بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کنند گفت: باید ببینیم بعد از دربی بازیکنان چه تصمیمی می‌گیرند اما اشاره به این نکته ضروری است که ما همه با هم هستیم و اگر تصمیمی گرفته شود از جانب کادر فنی و بازیکنان است.

دایی در واکنش به حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در تمرینات تیم رقیب گفت: فکر می‌کنم این مسئله تاثیر مثبت داشته باشد و باعثشود هواداران به ورزشگاه بیایند و فقط تیم خود را تشویق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز