خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

حضور فتح‌الله‌زاده در آخرین تمرین پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۲

رویانیان نیز صبح امروز همراه با فتح الله‌زاده، ضمن حضور در آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی ۷۸، از امکانات کمپ اختصاصی استقلال بازدید کردند.

فتح‌الله‌زاده در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافت.

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال عصر امروز در تمرین تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

فتح الله زاده در بدو ورود به ورزشگاه درفشی فر با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس و ورزشگاه درفشی فر و همچنین هواداران قرار گرفت. هواداران پرسپولیس و مسئولان باشگاه به مدیرعامل باشگاه استقلال خوشامد گفتند و محمد رویانیان به محض اطلاع از حضور فتح الله زاده به سمت وی رفت و مدیرعامل باشگاه رقیب را در آغوش گرفت. مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سمت رختکن رفتند و به هنگام عبور از زمین چمن به کری خوانی پرداختند.

علی دایی نیز به استقبال فتح الله زاده رفته و ضمن خوشامدگویی با وی به خوش و بش پرداخت. بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز در تمرین عصر امروز سرخ‌پوشان حضور داشت و دقایقی با محمد رویانیان درباره مسائل باشگاه و تیم فوتبال و همچنین علی فتح الله زاده به گفتگو پرداخت.

فتح‌الله‌زاده: امیدوارم امسال هر دو جام در تهران بماند

مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه حضور در تمرین پرسپولیس به خبرنگاران و هواداران پرسپولیس گفت: وظیفه خود می‌دانستم به تمرین پرسپولیس بیایم و اقدام صبح امروز رویانیان را جبران کنم. من امیدوارم امسال هر دو جام در تهران بماند. برخلاف حرف و حدیثها باید بگویم هیچ کدورتی بین ما وجود ندارد و کری خوانی ها یک امر طبیعی و معمولی است و ما قصد ناراحت کردن همدیگر را نداریم. دو تیم در بیرون از زمین با هم رفیق و برادر هستند و من وظیفه خود می دانستم به تمرین پرسپولیس بیایم.

رویانیان: امیدوارم رقابت جوانمردانه‌ای انجام شود

همچنین رویانیان نیز در حاشیه حضور فتح‌الله‌زاده در تمرین پرسپولیس به خبرنگاران و هواداران گفت: حضور مدیران عامل دو باشگاه در تمرینات امروز سرخابی‌ها کار خوبی بود، ما در فوتبال مثل دو برادر هستیم که البته بین آنها قهر و آشتی هم می شود. آقای فتح الله فرد زحمت کشی هستند و سختی های زیادی را تحمل کردند و من از حضور ایشان در تمرین پرسپولیس تشکر می کنم.

رویانیان در ادامه گفت: خوشحالم امروز نقشه کشیدیم و چنین کاری را انجام دادیم. امیدوارم رقابت جوانمردانه‌ای انجام شود و یک بازی تماشاگرپسند و جذاب را به نمایش بگذاریم. از هواداران دو تیم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند هر چند می‌دانم تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر خواهد بود.

محمد رویانیان نیز صبح امروز همراه با فتح الله‌زاده، ضمن حضور در آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دربی ۷۸، از امکانات کمپ اختصاصی استقلال بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز