خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده تاکید کرد؛

برخورد شدید انضباطی با خاطیان دربی ۷۸

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۶۲

دو مدیر عامل با برگزاری نشست مطبوعاتی مشترک، خط قرمزی بر روی تمامی حواشی و تشنج‌ها را بگیرند. البته هرگونه خطا و عمل غیر ورزشی از سوی ورزشکاران و یا تماشاگران تیم‌ها رخ دهد قطعا با برخورد شدید انضباطی مواجه می‌شوند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تمهیدات کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده گفت: با مدیر عاملان باشگاه‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال صحبت کردیم و علیرغم اینکه در این چند روز بیانه علیه هم صادر کرده بودند، مذاکره کردیم و قرار شد تا کنفرانس مطبوعاتی مشترک برگزار کنند تا آرامش لازم برای مسابقه فراهم و سوء تفاهم‌ها نیز برطرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: معمولا در مسابقه پرسپولیس و استقلال که به هر دلیلی نماد کمی و کیفی فوتبال ایران و حضور پر تعداد تماشاگران است باید شرایطی فراهم شود که بازی به بهترین نحو برگزار شود، ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این بازی را زیر نظر دارد و برای فوتبال ایران مفید خواهد بود. بر همین اساس تمهیداتی را برای این بازی در نظر گرفته‌ایم تا در کنار فوتبال ایرانی اخلاق فرهنگی و اسلامی خود را در سال جام جهانی بروز دهیم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: تیم داوری، ناظر داوری، ناظر بازی و دیگر مقامات در این بازی حضور داشته و اگر شرایطی پیش آید حتما از سوی این افراد گزارش می‌شود و ما نیز نظارت دقیقی بر روی این بازی خواهیم داشت. ضمن اینکه جلسات خوب فرهنگی با مسئولین فرهنگی دو تیم پرسپولیس و استقلال انجام شده و امیدوارم تماشاگران دو تیم فقط تیم‌های خود را تشویق کنند و دو مدیر عامل با برگزاری نشست مطبوعاتی مشترک، خط قرمزی بر روی تمامی حواشی و تشنج‌ها را بگیرند. البته هرگونه خطا و عمل غیر ورزشی از سوی ورزشکاران و یا تماشاگران تیم‌ها رخ دهد قطعا با برخورد شدید انضباطی مواجه می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز