خبرگزاری کار ایران

نگذاشتند او در پرسپولیس بماند؛

حمایت عباس انصاری‌فرد از علی کریمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۲

مسائل مالی برای کریمی در اولویت نبوده و هر موقع هر چقدر در پرسپولیس به او پول داده‌اند، بحثمالی نداشته و حاضر بوده با پولی کمتر از تیم‌های دیگر برای پرسپولیس بازی کند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی همیشه نسبت به پرسپولس حسن نیت داشته است.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: علی کریمی همیشه در رابطه با پرسپولیس حسن نیت داشته و مسائل مالی برایش در اولویت نبوده و هر موقع هر چقدر در پرسپولیس به او پول داده‌اند، بحثمالی نداشته و حاضر بوده با پولی کمتر از تیم‌های دیگر برای پرسپولیس بازی کند.

وی افزود: این روزها پرسپولیس و علی کریمی دچار مشکلات مالی شده‌اند و کار به شکایت کشیده، شاید الان بیشتر بحثگلایه علی کریمی از مدیران باشگاه باشد که این قضیه را پیگیری می‌کنند اما مسائل مالی برای کریمی مهم نیست و شرایطی را برایش به وجود آورده‌اند که این مسئله را پیگیری می‌کند. من در جریان مشکلات حال حاضر بین علی کریمی و باشگاه پرسپولیس نیستم اما روحیات کریمی اینطوری است که زیاد بحثمالی ندارد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: مهمترین شاخصه علی کریمی در درجه اول بازی او است و فوتبالیست خیلی خوبی است و در درجه دوم یک پرسپولیسی است. در گذشته بین من و کریمی مشکلاتی پیش آمد که یکسری شیطنت‌ها بود و در نهایت بین ما و کریمی جدایی انداختند، اما نه ما و نه کریمی دنبال این نبودیم که علی کریمی در پرسپولیس نباشد. به هر حال یکسری حاشیه و شیطنت‌ها بود و فقط بحثعلی کریمی نبود. آنها برای کل تیم مشکل ایجاد کردند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. در بحثجذب مربی با هر کسی که صحبت می‌کردیم، سریع با او تماس می‌گرفتند که به پرسپولیس نیاید. آنها می‌گفتند پرسپولیس مشکلات زیادی دارد.

وی افزود: در آن مقطع ما بعد از اینکه ۱۰ نفر را برای هدایت پرسپولیس کاندیدا کردیم، در نهایت کرانچار را آوردیم چون آن زمان بحثانتخابات ریاست جمهوری بود و سریع با مربیان مدنظر ما تماس می گرفتند و آنها را پشیمان می‌کردند. قبل از کرانچار ما با بولوخین مربی اهل اوکراین تمام کردیم که به او گفتند ایران شلوغ شده و بندی در قراردادت بیاور که هر موقع خواستی از پرسپولیس برو و ایران را ترک کن که ما نپذیرفتیم و آن قرارداد امضا نشد. آن موقع با برانکو هم صحبت کردیم که خیلی تهدیدش کردند و نگذاشتند بیاید و چنین مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند.

انصاری‌فرد در پایان گفت: مشکلات زیادی در آن مقطع برای ما ایجاد کردند که از این مشکلات در مورد علی کریمی ایجاد شد که در نهایت باعثجدایی از پرسپولیس شد، اما کلا کریمی و ما حسن نیت داشتیم و بحثمسائل مالی اصلا مطرح نبود اما نگذاشتند کریمی در پرسپولیس بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز