خبرگزاری کار ایران

هر دو هافبک دفاعی ما تغییر می‌کنند؛

منافی: فعلا به دربی کاری نداریم / ۳ امتیاز بازی با فولاد را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۶۸

اصلا به دربی فکر نمی‌کنیم و در حال حاضر تمام توجه ما به این مساله است که بتوانیم از اهواز با حداکثر امتیاز برگردیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در رقابت با استقلال هر ۳ امتیاز بازی با فلولاد را می‌خواهیم.

به گزارش ایلنا، جواد منافی با ذکر اینکه با وجود اهمیت زیاد بازی دربی، بازی با فولاد را نمی‌توان تحت تاثیر آن قرار داد، افزود: نمی‌توانیم بگوییم همه بازی‌ها از نظر اهمیت در یک سطح هستند، اما برای رسیدن به قهرمانی، امتیازات بازی‌ها ارزشی یکسان دارند مگر اینکه به مصاف رقیب مستقیم خود بروید که امتیاز گرفتن یکی به منزله از دست دادن امتیاز برای دیگری است.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول، فولاد از رقبای مستقیم ما است و با وجود اهمیت و توجه زیادی که معطوف به بازی دربی است، نمی‌توانیم این بازی را فدا کنیم. به همین دلیل واقعا اینطور است که اصلا به دربی فکر نمی‌کنیم و در حال حاضر تمام توجه ما به این مساله است که بتوانیم از اهواز با حداکثر امتیاز برگردیم.

منافی ادامه داد: اگر بحثرقابت با استقلال هم باشد، ما امتیازات بازی با فولاد را به این منظور نیاز داریم. ما در سخت‌ترین مرحله بازی‌های خود در لیگ هستیم که می‌خواهیم به خوبی از آن بگذریم و در این صورت شانس قهرمانی را بالا می‌بریم. پس در حال حاضر تحت تاثیر افکار دربی نیستیم. ما یک بازی ۶ امتیازی با نفت را آنطور که می‌خواستیم پشت سر نگذاشتیم و حالا چشم به بازی فولاد داریم.

منافی درباره اینکه بازی با فولاد با توجه به غیبت محرومان و مصدومان با دشواری‌های خاصی روبرو خواهد بود، خاطرنشان کرد: هر دو هافبک دفاعی ما تغییر می‌کنند اما نفرات جایگزین خوبی را در اختیار داریم. در ارتباط با بازیکنان جایگزین تدابیر لازم اندیشیده شده است. فوتبال است و هزار و یک اتفاق که قابل پیش بینی نیست اما وقتی روی می‌دهند، دست روی دست نمی‌گذاریم و برای آن راهی پیدا می‌کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پائین آمدن یک پله‌ای پرسپولیس تصریح کرد: سه بازی بسیار مهم ما پشت هم قرار گرفت. امتیازات هم به قدری نزدیک است که با یک پیروزی یا تساوی چند پله جابجایی بوجود می‌آید. بازی‌های استقلال در این مقطع آسانتر از بازی‌های ما بود و ما یک لحظه نلغزیدیم اما شک نداریم با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، نوبت لغزیدن استقلال هم می‌رسد. به هر حال شرایط این دو تیم در جدول خیلی در بازی دربی تعیین کننده نیست. شاید هم این نظر بعضی کارشناسان درست باشد که این هشدار برای ما بد هم نباشد.

منافی در پایان درباره کاهش تماشاگران فوتبال گفت: سرمای هوا و گرانی بلیت‌ها را دو دلیل عمده این مساله می‌دانم. البته با توجه به اینکه پرسپولیس سه چهار هفته در صدر جدول بود، در بازی‌های خودمان انتظار تماشاگر بیشتری داشتیم. به هر حال امیدوارم مردم با فوتبال آشتی کنند و در بازی‌های خودمان شاهد تعداد بیشتری از تماشاگران باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز