خبرگزاری کار ایران

با اعلام کمیته انضباطی؛

استقلال ۳۰ میلیون جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۹۱

کمیته انضباطی احکامش را درباره پرونده های موجود اعلام کرد.

کمیته انضباطی احکامش را درباره پرونده های موجود اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، احکام کمیته انضباطی به شرح زیر است:

استقلال ۳۰ میلیون جریمه شد

در بازی تیم های استقلال تهران و داماش گیلان در هفته بیستم لیگ برتر که سوم دی ماه ۹۲ انجام شد، تماشاگران استقلال مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

ملوان انزلی ۳ بر صفر بازنده شد

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی و در دیدار سوم دی ماه تیم های ویژن تهران و ملوان انزلی که سوم دی ماه ۹۲ قرار بود برگزار شود، ملوان انزلی بدون عذرموجه از حضور در میدان خودداری کرد و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورت جلسه شد. به همین دلیل تیم ملوان ۳ بر صفر بازنده و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

آرای تیم‌های غایب در جام حذفی بانوان

در رقابت‌های جام حذفی بانوان برخی تیم‌ها در مسابقاتشان حاضر نشده‌اند و کمیته انضباطی درباره این تیم‌ها احکام قطعی صادر کرده است. تیم خرم بید در مقابل تیم نگاردژ شیراز حاضر نشده است، تیم فیروزآباد فارس هم در مقابل تیم پاس همدان حاضر به انجام مسابقه نشده، تیم سیستان و بلوچستان هم در مقابل تیم ملوان انزلی حاضر نشده و تیم استقلال تهران هم در بازی مقابل تیم هیات فوتبال گرگان به زمین مسابقه نرفته است. همه تیم‌های مذکور بدون عذرموجه از حضور در میدان خودداری کرده اند و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورت جلسه شده است، بر همین اساس کمیته انضباطی تیم های غایب را به ۳ بر صفر بازنده و آنها را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می کند.

شهرداری سیرجان ۶ بر صفر بازنده شد

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان و در بازی تیم‌های شهرداری سیرجان و شهرداری بم در سیرجان که پنجم دی‌ماه انجام می‌شد، تیم شهرداری سیرجان در نیمه اول با نتیجه ۶ بر صفر از حریفش عقب بود که به علت ۶ نفره شدن تیم شهرداری سیرجان بازی ادامه نیافت و مراتب توسط داور و سایر عوامل ذیربط صورتجلسه شد و در نهایت کمیته انضباطی اعلام کرد که تیم شهرداری سیرجان شش بر صفر بازنده می شود. رای صادره قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز