خبرگزاری کار ایران

باید به صدرنشینی خود تداوم دهیم؛

حیدری: ما هم به اندازه بقیه تیم‌ها شانس قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۲۸

از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمینا با این شرایط باید هوشیارتر به مصاف حریفان برویم و بیشتر از فرصت‌‌ها استفاده کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ما شرایط سختی برای دیدار با راه‌آهن داشتیم و ۳ بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق باعثشد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه آهن برود.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درخصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت: ما بازی منطقی و خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشیم و خدا را شکر که توانستیم به برد برسیم. از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمینا با این شرایط باید هوشیارتر به مصاف حریفان برویم و بیشتر از فرصت‌‌ها استفاده کنیم.

حیدری در ارتباط با عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم خوب بازی کردم. مخصوصا اینکه من و آندو زوج خوبی را در جناح راست تشکیل دادیم و در بازی های بعدی هم میتوانیم به همین شیوه در کنار هم برای استقلال موثر ظاهر شویم.

وی در ادامه گفت: مقابل راه‌آهن در پست دفاع راست به میدان رفتم و فکر می‌کنم در این پست موثرتر می‌توانم برای استقلال بازی کنم.
بازیکن استقلال در ارتباط با بازی این هفته استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت و حساس هستند و با توجه به حساسیت بازی‌های دور برگشت باید حواس‌مان را جمع کنیم تا کمتر دچار اشتباه شویم. همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان کسب پیروزی است تا به صدرنشینی خود تداوم دهیم.

حیدری در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ گفت: ما هم به اندازه بقیه تیم‌ها شانس قهرمانی داریم. امسال رقابت در صدر جدول بالا است و باید سعی کنیم طوری نتیجه بگیریم که در هفته آخر لیگ صدرنشین باشیم و از قهرمانی خود دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز