خبرگزاری کار ایران

مقابل نساجی بازی سنگینی داشتیم

میثاقیان: مربی، بازیکن و مسائل مالی تنها عوامل پیروزی یک تیم نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۵

موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. در دقایق پایانی یک ضد حمله خطرناک بر روی دروازه ما ایجاد شد که خوشبختانه به گل تبدیل نشد و با کسب یک امتیاز در صدر جدول باقی ماندیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی بسیار سنگینی را داشتیم اما می توانستیم برنده میدان باشیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش دیروز ۱۵ دی ماه در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته یک در مشهد مقابل میهمان خود نساجی مازندران با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد، عنوان کرد: در این دیدار ۱۲ نفر از بازیکنان را در مقایسه با ابتدای فصل در اختیار نداشتیم و از بازیکنان جوان‌تر استفاده کردیم.

وی ادامه داد: تیم قدیمی نساجی مازندران که نفرات خوبی در کادر فنی خود دارد، در این دیدار در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) از حمایت تماشاگران مازندرانی حتی بیشتر از ما برخوردار بود.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. در دقایق پایانی یک ضد حمله خطرناک بر روی دروازه ما ایجاد شد که خوشبختانه به گل تبدیل نشد و با کسب یک امتیاز در صدر جدول باقی ماندیم.

میثاقیان با تاکید بر لزوم حمایت معنوی مسوولان از تیم‌های فوتبال استان، گفت: مربیان، بازیکنان و مسائل مالی تنها عوامل پیروزی یک تیم نیست و حمایت‌های معنوی مسوولان نیز تاثیرگذار است.

وی ابراز امیدواری کرد: با صعود یکی از نمایندگان فوتبال به لیگ برتر شور و شعف خاصی در استان ایجاد شود که برای تحقق آن باید همه اهالی فوتبال و مسوولان ورزش خراسان رضوی کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز