خبرگزاری کار ایران

ضربه شدیدی به کلمن نزدم؛

برهانی: پیراهن استقلال از هر چیزی باارزش‌تر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۵

یکسری حاشیه‌ساز هستند که می‌خواهند با شیطنت‌های خود آرامش تیم را از ما بگیرند، اما مطمئنا ما این آرامش را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید همیشه سعی کردم آدم صبوری باشم و هیچ‌وقت هم حاشیه‌سازی نکردم، اما آن لحظه خیلی ناراحت بودم و اصلاً‌ حواسم به اطرافم نبود.

به‌ گزارش ایلنا، آرش برهانی در خصوص وضعیت خود صحبت کرد که ماحصل گفت‌وگوی وی را با نقل از سایت باشگاه در ادامه بخوانید:

*در خصوص این اتفاقاتی که صورت گرفته چه نظری داری؟
هنوز هم باور نمی‌کنم این اتفاقات افتاده، اما باور کنید آن لحظه متوجه هیچ‌چیز نبودم و واقعاً کنترلم را از دست داده بودم. همیشه سعی کردم آدم صبوری باشم و هیچ‌وقت هم حاشیه‌سازی نکردم، اما آن لحظه خیلی ناراحت بودم و اصلاً‌ حواسم به اطرافم نبود.

*ناراحتی‌ات از تعویض بود؟
نه، به خاطر تعویضم ناراحت نبودم، به هر حال کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. ناراحتی من به خاطر این بود که خیلی در این بازی انگیزه داشتم و می‌خواستم برای استقلال گلزنی کنم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته بودم. وقتی نتوانستم برای استقلال گل بزنم ناراحت شدم. تابلوی تعویض را که دیدم انگار همه آرزوهایم درون زمین را از دست رفته می‌دیدم. خیلی ناراحت بودم، خیلی…

*واقعا به کلمن از روی ناراحتی ضربه زدی؟
متاسفانه در مورد این قضیه، خیلی بزرگ‌نمایی شد. من مطمئنم کادر فنی این فیلم را که ببینند متوجه می‌شوند من اصلاً لگد محکمی به کلمن نزدم. خیلی امیدوار هستم امیر قلعه‌نویی با تماشای فیلم متوجه شود من ضربه محکمی به کلمن نزدم و اصلاً از روی ناراحتی شدید این کار را نکردم.

*پس هدفت چه بود؟
می‌خواستم بروم روی نیمکت بنشینم. آن موقع هم اراده نداشتم و وقتی دیدم کلمن مقابلم است به آن ضربه زدم تا از جلوی پایم بردارم و بعد بروم روی نیمکت بنشینم. من ضربه شدیدی به کلمن نزدم که متاسفانه آن را بزرگ جلوه دادند.

*معتقدی یکسری شیطنت کردند؟
متاسفانه رقیبان ما دوست ندارند استقلال آرامش نداشته باشد و به خاطر همین به این مسئله خیلی دامن زدند. یکسری حاشیه‌ساز هستند که می‌خواهند با شیطنت‌های خود آرامش تیم را از ما بگیرند، اما مطمئنا ما این آرامش را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

*امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده برهانی را ممنوع‌التمرین نکرده‌ام!
من همیشه استقلالی بودم و هستم و به هر تصمیمی هم که برایم بگیرند احترام می‌گذارم و تابع تصمیم سرمربی تیم و باشگاه هستم.

*از پیروزی استقلال چه احساسی داشتی؟
خیلی خوشحال شدم، آنقدر که همه ناراحتی‌ام را از یاد بردم. مخصوصاً اینکه فورواردمان موفق به گلزنی شده بود مطمئناً کسی که خیلی می‌توانست نظری را درک کند، من بودم. قبل از بازی و در تمرینات هم با او خیلی حرف زده بودم و از نظری می‌خواستم تا روحیه‌اش را از دست ندهد. خدا را شکر که او گل زد تا از این فشار خارج شود. از گلزنی نظری خیلی خوشحال شدم و امیدوارم بتواند به همین روند ادامه بدهد.

*چه صحبتی با هواداران استقلال داری؟
هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند و هیچ‌وقت لطف و محبت‌هایشان را از یاد نمی‌برم. از آنها بابت ناراحتی‌ام بعد از بازی عذرخواهی می‌کنم. اگر همیشه بدون قید و شرط قراردادم را با استقلال تمدید کردم به خاطر استقلال و هوادارانش بوده است. همه دارایی من این پیراهن استقلال و هوادارانش هستند و این پیراهن برایم از هر چیزی باارزش‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز