خبرگزاری کار ایران

صدرنشین شدیم اما هنوز قهرمان نشده‌ایم؛

پورحیدری: قلعه‌نویی بهترین تصمیم را درباره برهانی می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۹۲

نمی‌توانم قبول کنم آرش به خاطر تعویض چنین کاری کرده باشد. به لحاظ فنی هم قلعه‌نویی تصمیم گیرنده است و سرمربی تیم بازیکنان را به میدان می‌فرستد.

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با راه‌آهن همیشه سنگین دو سخت بوده و همواره کار گره خورده است.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تا آنجایی که من یادم می‌آید بازی با راه‌آهن همیشه سخت و سنگین بوده و بازی با این تیم گره خورده، اما قلعه‌نویی با تمام کمبودهایی که تیم ما دارد بازی با راه آهن را حت نبود و مثل همیشه کار سختی مقابل این تیم داشتیم اما با تلاش و دوندگی زیاد ۳ امتیاز را گرفتیم البته راه‌آهن شرایط سختی داشت و برای ۳ امتیاز به زمین آمده بود اما بچه‌ها با تلاش زیادی که داشتند بازی را بردند

وی در مورد صدرنشینی استقلال گفت: به نظر من گار بزرگی دارد انجام می‌شود. ما مقابل راه‌آهن با ۲ نفر دخیره و یک گلر روی نیمکت بازی کردیم. وقتی تعویض سوم را نتوانستیم انجام دهیم به نظر من بچه‌ها و کادر فنی شاهکار کردند. الان صدرنشین هستیم اما نمی‌شود گفت که قهرمان هستیم. بچه‌ها با تمام مشکلات خود را به صدر جدول رسانده‌اند. ما کمبود زیاد داریم و بازیکنان کمی در اختیار کادر فنی هستند و قلعه‌نویی آن کاری را که دوست دارد نمی‌تواند انجام دهد بلکه با توجه به داشته‌هایش تیم را می‌چیند و باید بچه‌ها بیشتر تلاش کنند تا صدر جدول را حفظ کنند چون کار تمام نشده است.

مدیر تیم استقلال در مورد اتفاقاتی که پیرامون آرش برهانی رخ داده، اظهار داشت: با شناختی که از آرش دارم و سال‌هاست او را می‌شناسم بعید است که به خاطر تعویض به کلمن تیم لگد زده باشد. آرش بچه خیلی آرامی است و نمی‌شود گفت به خاطر تعویض چنین کاری کرده باشد چون اصلاً چنین شخصیتی ندارد که روی تعویض عکس‌العمل نشان دهد شاید چون کمی بازی می‌کند یا بد بازی کرده چنین کاری کرده، اما نمی‌توانم قبول کنم آرش به خاطر تعویض چنین کاری کرده باشد. به لحاظ فنی هم قلعه‌نویی تصمیم گیرنده است و سرمربی تیم بازیکنان را به میدان می‌فرستد. در هر صورت بعید می‌دانم آرش بابت تعویض این کار را کرده باشد. به هر حال قلعه‌نویی این صحنه را می‌بیند و بررسی می‌کند و تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد ناراحتی امیر حسین صادقی از باشگاه به دلیل مشکلات مالی گفت: این ماجرا را نمی‌دانم و در جریان نیستم اما مشکلات برای همه بازیکنان هست. بازیکنان هم روی قراردادی که با باشگاه می‌بندند حساب می‌کنند و طبیعی است ناراحت باشند. فتح‌الله‌زاده تلاش خودش را می‌کند تا پول بچه‌ها را بدهد اما این مشکلات هیچ تاثیری روی کار بچه‌های تیم ما نگذاشته هر چند که مشکلات مالی آنها باید سریع‌تر حل شود.

پورحیدری در پایان تاکید کرد: پرسپولیس جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه را برگزار کرد و به آنها تبریک می‌گویم البته پرسپولیس هم مشکلات مالی دارد، اما این جشن را برگزار کردند و امیدوارم سال به سال موفق‌تر باشند. ما هم دوست داریم برای باشگاه استقلال جشن بگیریم اما باید شرایط آن به وجود بیاید. ما برای مسائل روز تیم هم مشکل مالی داریم اما چنین برنامه‌ای را برای آینده‌ای نزدیک داریم‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز