خبرگزاری کار ایران

بازی‌های حذفی همیشه سخت است؛

شکوهی: استقلال ملوان را هم می‌تواند ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۳۹

اعتقاد دارم بازی‌های حذفی همیشه سخت است و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را ساده حساب کرد. امیدوارم استقلال با پیروزی مقابل ملوان به دور بعد صعود کند.

خواننده پرطرفدار موسیقی ایران گفت: ‌ استقلال از نظر کسب نتیجه خوب عمل کرده، اما هنوز نتوانسته کیفیت مطلوبی در بازی‌های خود ارائه دهد.

به‌گزارش ایلنا، شهرام شکوهی درخصوص شرایط استقلال گفت: ‌ استقلال از نظر کسب نتیجه خوب عمل کرده، اما هنوز نتوانسته کیفیت مطلوبی در بازی‌های خود ارائه دهد. من امیدوارم استقلال که امروز در جایگاه خوبی هم در جدول قرار دارد بتواند در ادامه لیگ بازی‌های جذاب‌تری را از خود به معرض نمایش بگذارد تا طرفداران بیشتری را هم به ورزشگاه بکشاند.

شکوهی در ارتباط با شانس قهرمانی استقلال در لیگ اظهار داشت: استقلال هم به اندازه همه تیم‌های بالای جدول شانس قهرمانی دارد و من امیدوارم این تیم در ادامه لیگ با کسب نتایج لازم بتواند عنوان قهرمانی را متعلق به خود کند.

این خواننده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بازی با ملوان را اینگونه پیش‌بینی کرد: فکر می‌کنم استقلال بدون اینکه به مشکل بخورد بتواند این بازی را ببرد. هر چند اعتقاد دارم بازی‌های حذفی همیشه سخت است و به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را ساده حساب کرد. امیدوارم استقلال با پیروزی مقابل ملوان به دور بعد صعود کند.

شکوهی در ارتباط با دلایل استقبال کم‌تماشاگران از بازی‌های فوتبال گفت: ‌ وقتی سردی هوا، گرانی بلیت و آلودگی‌هوا همه برای نیامدن به ورزشگاه وجود دارد، هوادار این‌ها را به جان بخرد و بیاید استادیوم و چه چیز را ببیند متاسفانه کیفیت بازی‌های لیگ امسال خیلی پایین آمده و به نظر من اگر کیفیت بازی‌ها بالاتر برود هوادار همه این شرایط سخت را تحمل می‌کند و به استادیوم می‌آید تا جذابیت بازی‌ها را با حضور خود در ورزشگاه بالا ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز