خبرگزاری کار ایران

مسوولان قضایی وارد عمل شوند؛

جهانی‌فر: مشکلات ابومسلم باید در کمیته حل اختلافات ورزشی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۹۵

در مرحله نخست یک آگهی در جراید برای فراخواندن مدعیان مالکیت باشگاه ابومسلم و دریافت مدارک آنها با مهلت یک ماهه منتشر خواهد شد.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مبنای فعالیت کمیته حل اختلافات ورزشی استان میانجیگری است و قصد ورود به مسایل از بعد قضایی را نداریم.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر با بیان این مطلب افزود: از روز شنبه ۱۴ دی ماه دفتر کمیته حل اختلافات ورزشی استان در محل اداره کل ورزش و جوانان دایر خواهد شد و فعالیت خود را در خصوص پیگیری مشکلات ابومسلم آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در مرحله نخست یک آگهی در جراید برای فراخواندن مدعیان مالکیت باشگاه ابومسلم و دریافت مدارک آنها با مهلت یک ماهه منتشر خواهد شد.

سرپرست هیات فوتبال استان ادامه داد: پس از جمع آوری مستندات، مدارک مدعیان مالکیت ابومسلم را بررسی خواهیم کرد، ماهیت این کمیته میانجیگری و حل اختلاف در همین مرحله است.

جهانی فر تاکید کرد: نظرات و تصمیمات این کمیته مبنایی برای مراحل بعدی بررسی وضعیت مالکیت باشگاه ابومسلم خواهد بود تا مسوولان قضایی استان در زمان لازم وارد عمل شده و تصمیمات مقتضی را اخذ کنند.

وی تصریح کرد: اکثر قریب به اتفاق افرادی که در موضوع ابومسلم دخیل هستند ترجیح می‌دهند مشکلات این باشگاه در کمیته حل اختلافات ورزشی حل شود و به مراحل دیگر کشیده نشود.

سرپرست هیات فوتبال استان ادامه داد: اگر چه اختلاف‌نظرهایی در جامعه فوتبال خراسان رضوی درخصوص باشگاه ابومسلم وجود دارد اما همه در کنار هم با هدف سامان‌دادن به شرایط فعلی این تیم فعالیت می‌کنند و امیدوارم با تصمیماتی که در این خصوص اتخاذ می‌شود، شاهد بهبود اوضاع باشیم.

جهانی فر با اشاره به اینکه تلاش‌هایی در حال انجام است تا بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی مشکی‌پوشان پرداخت شود، گفت: همه باید برای برون‌رفت این باشگاه ریشه‌دار از وضعیت کنونی تلاش کنند، در این میان نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ است که امیدوارم اصحاب قلم با درایت و تدبیر، ما را در این زمینه یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز