خبرگزاری کار ایران

در معاینات به مشکل جدی بر‌نخوردیم؛

حقیقت: بهبودی پولادی قطعی شد / عالیشاه فعلاً تمرین نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۱

عالیشاه خودش اصرار دارد تمرینات را شروع کند ولی از نظر ما هنوز زود است. برنامه‌های پزشکی هفته آینده هم ادامه خواهد داشت و زمان شروع تمرینات با توجه به روند بهبودی مشخص می‌شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی با ملوان بازیکنان ضرب خورده زیادی داریم که جای استوک روی بدنشان است، اما خوشبختانه تا این لحظه بازیکنی با آسیب‌دیدگی جدی مراجعه نکرده است.

به گزارش ایلنا، حقیقت افزود: بازی سنگینی بود و بچه‌ها تلاش زیادی برای کسب نتیجه کردند. ملوان هم تیم سرسختی بود و چون در خانه آنها بازی می‌کردیم، منتظر ضرب خوردگی‌های اینگونه بودیم. چند نفری از بچه‌ها هم سرماخوردگی دارند ولی در کل تا این لحظه در معاینات به مشکل جدی بر‌نخوردیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان قبلی تیم گفت: با وجود آنکه در MRI دوم بهبودی کامل پولادی مشخص شده بود، قبل از سفر به انزلی برای اطمینان بیشتر باز هم وی را برای تصویربرداری اعزام کردیم که پزشک متخصص بهبودی کامل وی را تایید کرد.

در مورد عالیشاه هم اقدامات فیزیوتراپی توسط علیپور در حال پیگیری است. عالیشاه خودش اصرار دارد تمرینات را شروع کند ولی از نظر ما هنوز زود است. برنامه‌های پزشکی هفته آینده هم ادامه خواهد داشت و زمان شروع تمرینات با توجه به روند بهبودی مشخص می‌شود ولی در حال حاضر برنامه‌ای برای شروع تمرین از ابتدای هفته آینده نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز