خبرگزاری کار ایران

دور از شرایط بازی هستیم؛

مهاجری: سرمای زیاد همدان مشکل‌ساز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۵

اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری را برگزار می‌کردیم قطعا بازیکنان با آمادگی بالاتری در هفته نخست دور برگشت به مصاف حریف خود می‌رفتند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان رضوی گفت: در بازی با تیم الوند، ارتفاع و سرمای زیاد شهر همدان قطعا برای ما مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری که تیمش در هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول روز شنبه ۷ دی در همدان به مصاف تیم الوند این شهر خواهد رفت، گفت: تعطیلات نیم فصل لیگ زمان خوبی برای بازیابی تیم‌ها بود و ما هم چند روز به بازیکنان استراحت دادیم.

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی را برگزار کردیم ولی متاسفانه به جز انجام یک بازی دوستانه با ابومسلم، بازی تدارکاتی دیگری انجام ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری را برگزار می‌کردیم قطعا بازیکنان با آمادگی بالاتری در هفته نخست دور برگشت به مصاف حریف خود می‌رفتند.

مهاجری تصریح کرد: در هر صورت به نظر می‌رسد کمی از شرایط بازی فاصله گرفته‌ایم و امیدوارم در روز بازی این موضوع برای ما دردسرساز نشود.

وی در پایان درخصوص تیم الوند هم گفت: این تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد، اگر چه سرمای شهر همدان در این فصل هر تیمی را دچار مشکل می‌کند ولی امیدوارم با دست پر از این بازی خارج شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز