خبرگزاری کار ایران

هیچ حاشیه‌ امنیتی وجود ندارد؛

نیلسون: همه می‌خواهند پرسپولیس را پائین بکشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۳

من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را برای تیم خودم داشته باشم اما در فوتبال همه تیم در موفقیت یا عدم موفقیت آن سهیم هستند.

نیلسون جونیور با عدم دریافت گل در نزدیک به دو سوم بازی‌های این فصل، پشتاز کلین‌شیت در رقابت‌های لیگ برتر است. او این موفقیت را متعلق به همه اعضای تیم می‌داند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نیلسون با عدم دریافت گل برابر سایپا، ضمن ادامه پیشتازی خود در کلین شیت‌، فاصله خود با رحمان احمدی نزدیکترین رقیبش را بیشتر کرد. دروازه‌بان پرسپولیس در ۱۲ بازی از ۱۹ بازی این فصل خود که نزدیک به ۶۳ درصد بازی‌ها را شامل می‌شود، هیچ گلی را دریافت نکرد.

وی در این باره گفت: اینها مزه فوتبال است وگرنه هیچ چیز به اندازه پیروزی تیم و کسب امتیازات مهم نیست. اگر گل می‌زنیم یا اگر گلی دریافت نمی‌کنیم افتخارش برای همه تیم است. من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را برای تیم خودم داشته باشم اما در فوتبال همه تیم در موفقیت یا عدم موفقیت آن سهیم هستند.

نیلسون ادامه داد: همه خطوط بویژه مدافعان و هافبک‌ها در این گل نخوردن سهیم هستند حتی مهاجمان با فشاری که به حریف می‌آورند نقش دارند.

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس درباره رقابت سنگین در بالای جدول خاطرنشان کرد: رقابت سنگینی داریم و هیچ حاشیه امنیتی وجود ندارد. الان همه می‌خواهند پرسپولیس را پائین بکشند و باید با تمرکز کامل جلو برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز