خبرگزاری کار ایران

برای قهرمانی می‌جنگیم نه وسط جدول؛

عقیلی: تراکتورسازی را تا این اندازه ضعیف ندیده بودم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۲

تا الان تراکتورسازی را این قدر ضعیف ندیده بودم البته تیم ما خوب بازی می‌کرد و به خاطر بازی خوب ما بود که تراکتور نتوانست کاری کند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری تراکتور سازی را ببریم.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم. تیم ما در آن شرایط که هوا خیلی سرد بود و در خانه حریف بازی می‌کردیم کاملاً برتر بود و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری تراکتورسازی را ببریم. تا الان تراکتورسازی را این قدر ضعیف ندیده بودم البته تیم ما خوب بازی می‌کرد و به خاطر بازی خوب ما بود که تراکتور نتوانست کاری کند.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: ما در بازی رفت هم مقابل تراکتورسازی خیلی خوب کار کرده بودیم، اما در اصفهان به آنها باختیم. در این چند بازی تیم ما خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفتیم. در این بازی هم خوب بازی کردیم و هم نتیجه گرفتیم.

وی افزود: این برد به ما کمک کرد که ناامید نشویم و از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. الان با این ۳ امتیاز امیدوار شدیم تا برای قهرمانی لیگ بجنگیم نه این‌که وسط جدول بچرخیم این بازی برای ما خیلی مهم بود و خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم.

عقیلی در پایان گفت: در حال حاضر فاصله ما تا صدر جدول ۶ امتیاز است که قابل جبران است اما اگر بخواهیم مثل هفته‌های قبل باشیم و خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده‌ای ندارد. ما می‌توانیم با دقت بیشتری در بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم و به بالای جدول برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز