خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها سهامدار بانک گردشگری شدند؛

مراسم تقدیر از تیم پرسپولیس در هتل‌آزادی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۰۷

حامی تیم فوتبال پرسپولیس به تمامی تعهدات خود عمل کرده و حتی به گونه‌ای با باشگاه همکاری کرده که توانسته‌ایم طرح‌های جدید و نوینی را در عرصه فوتبال و ورزش کشور پیاده کنیم.

مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در پی قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به میزبانی بانک گردشگری حامی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در پی قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر بانک گردشگری اسپانسر و حامی تیم فوتبال پرسپولیس مراسم تقدیری را برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار کرد. در این ضیافت که سه‌شنبه شب در هتل آزادی برگزار شد همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

محمود شهریاری مجری با سابقه صداوسیما که اجرای این مراسم را بر عهده داشت در این مراسم سعی کرد به طرق مختلف از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین تلاش‌های مدیریت باشگاه و مدیران بانک گردشگری تشکر کرده و البته با طرح برخی مسائل جذاب نشاط خاصی را به مراسم بخشیده بود.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران محمد رویانیان به عنوان اولین سخنران مراسم از حمایت‌های بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال پرسپولیس در پایان رقابت‌های این فصل به مقام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دست یابد و حامیان مالی تیم فوتبال پرسپولیس نیز پاداش‌هایی ویژه برای اعضای تیم در نظر بگیرند.

رویانیان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم از ریاست محترم بانک گردشگری و همچنین هیئت مدیره آن تقدیر و تشکر کرده و عنوان‌ نماییم که حمایت‌های حامی تیم در نیم فصل اول گره گشای بسیاری از موانع و مشکلات تیم بوده است. حامی تیم فوتبال پرسپولیس به تمامی تعهدات خود عمل کرده و حتی به گونه‌ای با باشگاه همکاری کرده که توانسته‌ایم طرح‌های جدید و نوینی را در عرصه فوتبال و ورزش کشور پیاده کنیم.

همچنین علی‌اصغر صفری مدیرعامل بانک گردشگری صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول را به مدیران و هیئت مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم و همچنین هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تبریک گفت و اعلام داشت باشگاه پرسپولیس از این پس یکی از سهامداران بانک گردشگری خواهد بود و ما مفتخریم حامی محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا هستیم و برای قدردانی از تلاش‌های اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بخشی از سهام بانک گردشگری را در این مراسم به آنها تقدیم خواهیم کرد.

پس از سخنرانی رویانیان و صفری مراسم تقدیر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد و علی دایی و دستیارانش لوح تقدیر و سهام بانک گردشگری را از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری دریافت کردند. محمد پنجعلی و سعید شیرینی هم پس از لوح تقدیر و سهام خود را دریافت کردند. همچنین محمد نوری و سیدجلال حسینی دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز به نمایندگی از کلیه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هدایای در نظر گرفته شده و سهام بانک گردشگری را دریافت کردند. حامی تیم فوتبال پرسپولیس این هدایا و سهام را برای کلیه بازیکنان تیم در نظر گرفته بود که دو کاپیتان تیم به نمایندگی از سایر بازیکنان آنها را دریافت کردند. همچنین قیقت پزشک تیم به نمایندگی از کادر پزشکی، قاسم عبدالصمدی مدیر تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس به نمایدنگی از گروه تدارکات، حمید عباسی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از گروه رسانه‌ای و تصویری تیم و همچنین داریوش نورستی به نمایندگی از گروه تشریفات و اجرایی هدایا و سهام در نظر گرفته شده را از مدیران بانک گردشگری و باشگاه پرسپولیس دریافت کردند. در این ضیافت نامی و جمشیدی دو عضو هیئت مدیره باشگاه نیز حضور یافتند.

محمدصادق طاهری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری و مهدی جهانگیزی رئیس گروه مالی گردشگری نیز از جمله چهره‌های ویژه حاضر در این مراسم بودند که لوح تقدیر و سهام بانک گردشگری را به همراه محمد رویانیان، محمدحسن نامی و علی‌اصغر صفری به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هدیه کردند.

در این مراسم شهریاری سوالی را به عنوان مسابقه مطرح کرد که این سوال اختصاص به معرفی گلزنان پرسپولیس در دربی سال ۱۳۵۲ که به برتری ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل تاج انجامید داشت. یکی از مدیران برگزاری رقابت‌های لیگ در ورزشگاه آزادی که از جمله مدعوین این مراسم بود به این سوال پاسخ صحیح داد و هدیه‌ای از سوی حامی تیم فوتبال پرسپولیس به وی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز