خبرگزاری کار ایران

سرمای هوا باعثاستقبال اندک از بازی‌ها؛

عبداللهی: استقلال هنوز هم شانس اول قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۰

استقلال در حال حاضر از نظر کسب نتیجه خوب عمل می‌کند و به نظرم اگر در کنار امتیازگیری بتواند خوب هم بازی کند دیگر هیچ چیز برای قهرمانی کم ندارد.

پیشکسوت استقلال گفت‌: اعتقاد دارم سرمای هوا هم در استقبال اندک آنها از بازی‌ها تاثیر گذاشته ولی به هر حال استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، نصرا.. عبداللهی در خصوص بازی استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: هر دو تیم بازی تقریبا یکسانی را از خود به نمایش گذاشتند اما استقلال به خوبی از فرصت گلزنی‌اش استفاده کرد و توانست به پیروزی برسد که البته به نظر من این خودش یک امتیاز است که یک تیم از حداقل فرصت‌های خود بهره برده به پیروزی برسد.

وی در ادامه گفت: استقلال در حال حاضر از نظر کسب نتیجه خوب عمل می‌کند و به نظرم اگر در کنار امتیازگیری بتواند خوب هم بازی کند دیگر هیچ چیز برای قهرمانی کم ندارد.

پیشکسوت استقلال شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ بالا دانست. او گفت: اگر دست کادرفنی باز باشد و تعداد مصدومان استقلال پایین بیاید شرایط این تیم برای قهرمانی مهیا می‌شود. به نظرم استقلال هنوز هم شانس اول قهرمانی است و می‌تواند با کسب نتایج مطلوب از عنوان خود دفاع کند.

عبداللهی در ارتباط با علت استقبال کم هواداران از بازی‌ها گفت: به نظرم هواداران فوتبال ما عادت کرده‌اند در بازی‌های بزرگ استادیوم‌ها را پر کنند. در رقابت‌های آسیایی دیدید که آنها چه حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند. با این حال من اعتقاد دارم سرمای هوا هم در استقبال اندک آنها از بازی‌ها تاثیر گذاشته ولی به هر حال استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد و حضور پررنگ آنها در ورزشگاه خیلی بیشتر می‌تواند به این تیم کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز