خبرگزاری کار ایران

صندوقی می‌تواند ۵ تا ۱۰ میلیارد درآمد داشته باشد؛

رویانیان: گنده‌تر از من هم نمی‌تواند کوه مشکلات را از سر راه بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۵

یکی از مشکلات باشگاه های ایران و فوتبال ایران عدم توجه اساسی به تیم‌های پایه است که هنوز در وضعیت از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در وضعیت صفر هستند.

صندوق سرمایه‌گذاری ورزشی پرسپولیس در بورس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افتتاح صندوق سرمایه‌گذاری ورزشی پرسپولیس در بورس امروز با حضور محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و بسیاری از پیشکسوتان همچون حسین کلانی، جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، حمید استیلی، بهروز سلطانی، رحیم یوسفی، ضیا عربشاهی، پایان رأفت، حمید مطهری، مجید پروین و برخی از مسئولان باشگاه همچون منطقی و سالارکیا برگزار شد.

رویانیان در این مراسم اظهار داشت: ما برای باشگاه شدن دو سال تلاش کردیم هرچند رو به جلو هستیم اما تا باشگاه شدن فاصله داریم و باید تلاش‌های بیشتر و موثرتری انجام دهیم و یکی از مواردی که حدود دو سال شبانه روز پیگیری کردیم افتتاح صندوق سرمایه گذاری ورزشی پرسپولیس در بورس بود. یکی از مشکلات باشگاه های ایران و فوتبال ایران عدم توجه اساسی به تیم‌های پایه است که هنوز در وضعیت از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در وضعیت صفر هستند. دلیل آن هم این است که تا حالا ما تیمداری می‌کردیم چون همه توجه مردم و رسانه‌ها به تیم بزرگسالان باشگاه است و مدیران به تیم بزرگسالان توجه می‌کنند و تیم‌های پایه در حاشیه قرار گرفته اند.

وی افزود: در این وضعیت من که هیچی گنده‌تر از من هم نمی‌تواند این کوه بزرگ مشکلات را از سر راه بردارد. برای اینکه مشکلات تیم‌های پایه را به شکل اساسی درست کنیم نیازمند به یک کار ماندگار بودیم. یکی دیگر از مسائل ما هم توجه به پیشکسوتان است که سرمایه اصلی باشگاه هستند. بزرگترین سرمایه باشگاه‌ها پیشکسوتان هستند و باشگاهی که پیشکسوت ندارد اصلا سرمایه ندارد چون پیشکسوتان سرمایه اصلی باشگاه هستند.

رویانیان تاکید کرد: امروز خوشحالم موسسه‌ای افتتاح می‌شود که به صورت ریشه ای حامی تیم‌های پایه و پیشکسوتان پرسپولیس است. ما یکسال تلاش کردیم مجوزهای لازم را بگیریم و مراحل قانونی را طی کردیم و در روز ۱۴ دی‌ماه همراه با جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس آغاز پذیره نویسی این صندوق است. صندوقی که می‌تواند سالی ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که این درآمد صرفا باید برای تیم‌های پایه و پیشکسوتان هزینه شود و هیچ مدیرعاملی نمی تواند پول آن را صرف تیم‌های بزرگسالان کند. این پول برای توسعه تیم‌های پایه و آکادمی است و همچنین صرف امور پیشکسوتان می‌شود. امروز از لوگوی این صندوق پرده‌برداری می‌شود. هر سهم این صندوق ۱۰۰ هزار تومان است و این پول به باشگاه نمی‌آید بلکه در سیستم بانکی وجود خواهد داشت و سود آن برای باشگاه است.

وی همچنین متذکر شد: امروز سامانه کمک هواداری باشگاه پرسپولیس هم راه‌اندازی می‌شود که هواداران می‌توانند قبل از هر بازی یک پیامک خالی به شماره ۸۰۴۰۶ بفرستند و جوایزی نفیس دریافت کنند. ما اولین باشگاهی هستیم که این کار را انجام خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز