خبرگزاری کار ایران

مهدوی‌کیا:

باخت در بازی‌ دوستانه مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۹

بازیکنان تیم ملی جوانان بسیار کم‌تجربه هستند و به بازی مقابل تیم‌های بزرگسالان نیاز دارند تا به تجربه شان اضافه شود. باخت در بازی‌های دوستانه پلی به سوی پیروزی در بازی‌های رسمی است.

مدیر فنی تیم ملی جوانان درباره بازی تیم ملی جوانان با پرسپولیس به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی‌کیا در این باره گفت: اول باید از مدیران و مربیان تیم پرسپولیس تشکر کنم که قبول کردند که با تیم ملی جوانان بازی کنند. بازی دوستانه خوبی هم برگزار شد و جوانان در دو نیمه با دو ترکیب متفاوت به میدان رفتند البته نتیجه در این بازی‌ها اصلا مهم نیست چون بازیکنان تیم ملی جوانان بسیار کم‌تجربه هستند و به بازی مقابل تیم‌های بزرگسالان نیاز دارند تا به تجربه شان اضافه شود. باخت در بازی‌های دوستانه پلی به سوی پیروزی در بازی‌های رسمی است.

وی ادامه داد: از سه گلی که خوردیم یک گل با پنالتی بود و یک گل هم اشتباه یکی از بازیکنان بود که باعثگل به خودی شد. کادر فنی از ماهیت انجام بازی راضی است و نتیجه در بازی‌های دوستانه اصلا مهم نیست.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: فعلا برای دیدارهای جام‌جهانی کوچک در روسیه آماده می‌شویم و با توجه به همگروهی با تیم‌های اسلوواکی و بلاروس و فنلاند، دو بازی با تیم‌های اروپای شرقی و یک بازی با یک کشور اسکاندیناوی می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی جوانان ایران باشد. ضمن اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان که به تیم ملی جوانان آمده‌اند تجربه حضور در دوره گذشته جام جهانی کوچک در سن پترزبورگ و همچنین بازی مقابل فنلاند را دارند. امیدواریم که تیم ملی جوانان بتواند در جام جهانی کوچک روسیه نمایش خوبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز