خبرگزاری کار ایران

زندگی در مشهد خیلی راحت است؛

شاکری: دوست دارم کمک کنم پدیده به لیگ‌برتر صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۸۵

انشاءالله امسال در پدیده خوب بازی کنم تا سال بعد که به پرسپولیس برگشتم، شرایط بهتری داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: در مشهد همه چیز خوب است و راحت‌تر هم زندگی می‌کنم.

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با یک بازی عقب افتاده در حال حاضر تیم دوم جدول هستیم و اگر این بازی را ببریم، با ۲ امتیاز اختلاف اول می‌شویم. در مشهد همه چیز خوب است و زندگی هم اینجا راحت است. در پدیده بازی می‌کنم و راحت هستم اما در تهران چون بازی نمی‌کردم، زندگی هم برایم سخت بود. انشاءالله امسال در پدیده خوب بازی کنم تا سال بعد که به پرسپولیس برگشتم، شرایط بهتری داشته باشم.

وی در مورد احتمال صعود پدیده به لیگ برتر گفت: در ۵-۶ تیمی که بوده‌ام، پدیده تنها تیمی است که همه یکدل هستند. از مدیرعامل گرفته تا تدارکات همه با هم همدل هستند و صعود این تیم به لیگ برتر برای صاحب اصلی باشگاه خیلی مهم و با ارزش است و حاضر است همه کار بکند تا صعود کنیم و فصل بعد در لیگ برتر باشیم.

شاکری در پایان گفت: پدیده تیم شهر خودم است و حیف است که مشهد به این بزرگی در لیگ برتر تیم نداشته باشد. ابومسلم و سیاه‌جامگان که شرایط خوبی ندارند و تنها پدیده است که شانس صعود به لیگ برتر را دارد چون از همه نظر شرایط ما عالی است و دوست دارم به پدیده کمک کنم تا به لیگ برتر بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز