خبرگزاری کار ایران

نامه محمدنبی به مایکل براون؛

ایران برای جام‌ملت‌ها از انگیزه مناسب برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۹۱

تیم ملی فوتبال ایران برای اینکه بتواند در فینال رقابت‌ها حضور داشته باشد و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد، برنامه‌ریزی خواهد کرد و از انگیزه مناسب برخوردار است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به نامه مایکل براون رئیس کمیته برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا، ابراز امیدواری کرد رقابت‌های جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ بهترین جام ملت‌های آسیا از لحاظ برگزاری باشد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمدنبی در این نامه نوشته است: به خاطر نامه تبریک صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در استرالیا از شما تشکر می‌کنم. کادرفنی و سرپرستی تیم ملی، رسانه‌های ایرانی و طرفداران فوتبال مشتاقانه منتظرند تا زمان برگزاری جام ملت‌های ۲۰۱۵ از راه برسد تا بتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و مطمئنا از حمایت ویژه برگزارکنندگان این رقابت‌ها برخوردارند چراکه امیدوارند با سازماندهی مناسب رقابت‌ها، بهترین و موفقیت‌آمیزترین جام ملت‌های تاریخ در استرالیا برگزار شود. تیم ملی فوتبال ایران برای اینکه بتواند در فینال رقابت‌ها حضور داشته باشد و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد، برنامه‌ریزی خواهد کرد و از انگیزه مناسب برخوردار است. یک بار دیگر، به خاطر تبریکی که به فدراسیون فوتبال و تیم ملی گفتید از شما تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز