خبرگزاری کار ایران

پیغام نظرسنجی برنامه۹۰؛

ترجیح مردم بازی با تیم‌های بزرگ است تا صعود تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۷

باید کمی واقع‌گرا باشیم. شانس صعود ما به دور دوم جام‌جهانی چندان زیاد نیست و به همین دلیل بعید است فرصت بیش از ۳ بازی در این تورنمنت بزرگ به ما برسد.

قرعه‌کشی جام‌جهانی جمعه شب برگزار خواهد شد و ایران حریفان خودش را در جام جهانی خواهد شناخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اتفاق بزرگی است و نگاه تمام علاقه‌مندان به فوتبال در کشورمان را به خود معطوف کرده است. نکته جالب در مورد حریفان ایران در این تورنمنت بزرگ است که گمانه‌زنی‌های زیادی اطراف آن صورت می‌گیرد. در حالی‌که جمعه شب مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی برگزار خواهد شد، برنامه ۹۰ این هفته «سرگروه محبوب» علاقه‌مندان به فوتبال در کشورمان را به نظرسنجی گذاشت و جالب اینکه ۳۹ درصد مردم دوست داشتند آرژانتین سرگروه ایران باشد و در گروه این تیم بزرگ و نامدار قرار بگیریم.

در نگاه اول شاید همگان فکر می‌کردند مردم، کلمبیا یا بلژیک را به عنوان سرگروه ایران در جام‌جهانی انتخاب کنند تا شاید گروه ما آسان‌تر شود اما واقعیت این است که مردم دوست دارند با تیم‌های بزرگ و قدرتمند دنیا بازی کنیم و در نظرسنجی برنامه ۹۰ هم این موضوع ثابت شد.

دوستداران فوتبال در کشورمان ترجیح می‌دهند در شرایطی که فرصت بازی با تیم‌های مطرح و بزرگ کمتر به تیم ملی ما می‌رسد، حالا که قرار است در جام جهانی شرکت کنیم، مقابل تیم رویایی همچون آرژانتین به میدان برویم که احتمال بازی با آنها در شرایط عادی چیزی حدود صفر است.

باید کمی واقع‌گرا باشیم. شانس صعود ما به دور دوم جام‌جهانی چندان زیاد نیست و به همین دلیل بعید است فرصت بیش از ۳ بازی در این تورنمنت بزرگ به ما برسد. البته از الآن خود را از پیش باخته نمی‌دانیم و باید با تمام قدرت در برزیل حاضر شویم، اما با توجه به توانایی تیم ملی ما در حال حاضر و آمادگی و قدرت تیم‌های دیگر شانس چندانی برای صعود از گروه نخواهیم داشت. حال که چنین است و شانس حضور در ۳ بازی را داریم پس چه بهتر مقابل لیونل مسی و یارانش بازی کنیم که می‌تواند یک بازی رویاروی و خاطره‌انگیز باشد تا اینکه بخواهیم برابر بلژیک و یا کلمبیا به میدان برویم.

به هر حال مردم ما دوست دارند در چنین تورنمنتی تیم ملی با تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کند تا محک خوبی بخورد و شاهد صحنه‌هایی جذاب و به یادماندنی باشند تا اینکه با کلمبیا یا بلژیک بازی کنند که جذابیت خاصی برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشورمان ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز