خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی استرس داشت؛

پیروانی: پرسپولیس نباید به رقیبان اصلی‌اش امتیاز بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۶۹

به نظرم پرسپولیس می‌تواند فاصله اش با صدر جدول را جبران کند و مطمئنا دوباره به صدر برمی‌گردد. با این بازی مقابل تراکتورسازی، احتمال قهرمان شدن تیم وجود دارد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در مقابل تراکتورسازی به لحاظ فنی قابل قبول بود.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس هر چند در تبریز باخت اما خوب بازی کرد. پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل خوب یارگیری کرده و از لحاظ فنی مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و بازی قابل قبولی ارائه کرد و توانست هوادارانش را به آینده امیدوار کند.

وی در مورد عملکرد تراکتورسازی در این دیدار گفت: تراکتورسازی خوب کار کرد و فقط یک مقدار استرس داشتند که شاید به خاطر ترس از باخت بود. امتیازات این بازی را تراکتورسازی گرفت، اما پرسپولیس بهتر بازی کرد. البته یک صحنه مشکوک به پنالتی هم در بازی بود که باید ببینیم فخرالدینی با دست حاتمی را شارژ کرده یا نه اما وقتی یک دفعه تعادل بازیکن به هم می‌خورد، صحنه مشکوک است.

پیروانی در پایان گفت: در بالای جدول فشردگی زیاد است، به هر حال نیم فصل دوم همین است و شرایط سخت می‌شود و مهم این است که پرسپولیس در بازی‌های رو در رو با رقیبان اصلی‌اش امتیاز ندهد و ببرد. به نظرم پرسپولیس می‌تواند فاصله اش با صدر جدول را جبران کند و مطمئنا دوباره به صدر برمی‌گردد. شرایط تیم خوب است و با این بازی که مقابل تراکتورسازی کرد، احتمال قهرمان شدن تیم وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز