خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

توقف استقلال در آزادی / پشت پای تیم ژنرال به صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۳

شاگردان ژنرال که می‌توانستند با پیروزی در این بازی صدرنشینی را از تراکتوری‌ها بگیرند به این موقعیت پشت پا بزنند.

دیدار تیم‌های استقلال و گسترش‌فولاد تبریز با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا شاگردان ژنرال که می‌توانستند با پیروزی در این بازی صدرنشینی را از تراکتوری‌ها بگیرند به این موقعیت پشت پا بزنند.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش‌فولاد تبریز بود که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید و استقلال از این دیدار خانگی فقط یک امتیاز گرفت تا به راحتی فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

در این دیدار که در روز تعطیل برگزار می‌شود تنها حدود ۲ هزار هوادار استقلالی به ورزشگاه آمده‌اند تا هواداران آبی‌ها شروع ناامیدکننده‌ای در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر داشته باشند. سکوهای سرد و خالی از تماشاگر آزادی در روزی که استقلال می‌تواند صدرنشین لیگ‌برتر باشد نشانه‌ خوبی برای میزبان این دیدار نیست.

در دقیقه ۱۷ جابر انصاری با ضربه سری زیبایی دروازه استقلال را تهدید کرد که رحمتی این توپ را با نوک انگشتان به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۱۸ استقلالی‌ها بلافاصله جبران کردند و پژمان نوری با شوتی محکم و زمینی دروازه فروزان را نشانه گرفت که این دروازه‌بان شوت نوری را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۹ مهدی‌نظری با شوتی از راه دور شانس خود را برای باز کردن تبریزی‌ها امتحان کرد که توپ بر روی پای نظری جفت و جور نشد تا شوت او با اختلافی زیاد به بالای دروازه برود.

در نیمه دوم نیز استقلال و گسترشی‌ها فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم دارای موقعیت‌های مختلفی شدند که البته با بی دقتی و درخشش دروازه‌بان‌ها این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد. تعویض‌های مربیان دو تیم نیز نتوانست گره‌ای از کار باز کند.

تبریزی‌ها در دقیقه ۶۵ می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند که مهدی رحمتی باز هم مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۷۴استقلالی‌ها می‌توانستند دروازه تبریزی‌ها را باز کنند که فروزان باز هم با عکس‌العملی زیبا دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۷۷ ایمان موسوی در موقعیتی عالی می‌توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند که شوت بی دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۱ قاضی دروازه فروزان را تهدید کرد که این دروازه‌بان آماده تبریزی‌ها درازکش توپ را از آن خود کرد تا این خطر نیز دفع شود.

در دقایق پایانی هم دو تیم وقعیت‌هایی را داشتند که البته یکی پس ازدیگری از دست رفت تا بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

محسن فروزان از گسترش تبریز بهترین بازیکن این دیدار لقب گرفت. پژمان منتظری نیز بازیکن اخلاق این دیدار بود.

استقلال با این تساوی ۲۸ امتیازی شد تا به رده سوم برسد و گسترش فولاد نیز با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

احمد امیرکامدار و سید ایمان موسوی، مصطفی اکرامی، رسول علیزاده از گسترش‌فولاد و محمدمهدی نظری، ساموئل از استقلال از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، جی‌لوید ساموئل، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیگ‌زاده، ‌ احمد جمشیدیان، ‌ محمد قاضی و مهدی نظری(آرش برهانی).

ترکیب گسترش‌فولاد: محسن فروزان، فردین عابدینی، مصطفی اکرامی، سعید مهدی‌پور، جابر انصاری، سید محسن حسینی، خالد شفیعی، رسول علیزاده، احمد کامدار، مهرداد بایرامی و سید ایمان موسوی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز