خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست؛

آشتیانی: بازی پرسپولیس - میلان می‌تواند به یادماندنی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۹۳

حضور پیشکسوتان میلان در تهران اتفاق خوبی است، اما پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی پیشکسوتان پرسپولیس و میلان می‌تواند یک بازی به یادماندنی باشد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: به نظرم بازی پیشکسوتان میلان و پرسپولیس می‌تواند یک بازی به یادماندنی برای پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس باشد، یعنی آنهایی که بازی ملی زیادی دارند و بیشتر از ۵-۶ سال در پرسپولسی بودند نه اینکه برای کسانی که فقط یکسال در پرسپولیس بودند.

هافبک سابق پرسپولیس متذکر شد: پیشکسوتان واقعی پرسپولیس، یعنی آنهایی که جان‌ خود را برای پرسپولیس گذاشته‌اند نه اینکه یکسال در پرسپولیس بودند و در تیم‌های دیگر هم جایگاهی نداشتند و چون به نظرم این کار درست نیست.

وی افزود: حضور پیشکسوتان میلان در تهران اتفاق خوبی است، اما پرسپولیس باشگاه کوچکی نیست و قبل از انقلاب هم تیم‌های بزرگی مثل سانتوز برزیل و بایرن‌مونیخ به ایران آمدند و می‌تواند اتفاق خوبی باشد. الآن هم ستاره‌های میلان می‌آیند که برای مردم جذاب هستند.

آشتیانی در پایان گفت: از طرف باشگاه برای من پیامک آمد و روز تمرین پیشکسوتان را گفتند، اما چون شرایط سنی‌ام اجازه نمی‌داد، نرفتم. من متولد سال ۱۳۶۰ هستم و نرفتم. البته خیلی خوشحال می‌شدم در این بازی باشم اما فکر می‌کنم این بازی‌ها برای بازیکنان بالای ۳۵ سال است و ادب و احترام به بزرگترها اجازه نداد در تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس شرکت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز