خبرگزاری کار ایران

جواد همه امتیازهای لازم را داشت؛

قلعه‌نویی: حق نکونام بود که مرد سال آسیا شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۳

نمی‌دانم ملاک AFC در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چه بود چراکه نکونام همه امتیازهای لازم را داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم ملاک AFC در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چه بود چراکه نکونام همه امتیازهای لازم را داشت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی درخصوص انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان مرد سال آسیا اظهار داشت: نمی‌دانم ملاک AFC در انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چه بود چرا که نکونام همه امتیازهای لازم را برای رسیدن به این عنوان داشت، اما به آنچه حقش بود نرسید.
سرمربی استقلال در ادامه گفت: از اینکه نکونام به عنوان بازیکن سال ‌آسیا انتخاب نشد، خیلی ناراحت شدم چرا که حق او دریافت این عنوان بود، اما با شناختی که از جواد دارم، ‌ می‌دانم او به هیچ‌وجه انگیزه‌اش را از دست نمی‌دهد و با انگیزه‌ و روحیه‌ای بالاتر به ایران برمی‌گردد تا تاثیرگذارترین بازی‌ها را برای تیم‌‌ملی و استقلال انجام دهد.

قلعه‌نویی تصریح کرد: جواد نکونام در صعود ایران به جام‌جهانی و موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود و اگر ملاک AFC تاثیرگذاری یک بازیکن بود او باید به عنوان مرد سال آسیا انتخاب می‌شد، اما به هر حال این اتفاق چیزی از شایستگی‌های این بازیکن کم نمی‌کند و او حتماً با آمادگی و روحیه‌ای بالاتر در خدمت تیم‌‌ملی و استقلال خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز