خبرگزاری کار ایران

درخشش برق شادی در چشمان آبی؛

روزهای خوش «سلطان» در «قلعه‌ کارگران»

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۴

چه کسی است که نداند قلب سلطان کنار زمین و روی نیمکت است و جالب اینکه خود پروین هم هرگز این علاقه قلبی را انکار نکرده و همواره گفته دوست دارد روی نیمکت باشد و تیم را هدایت کند.

علی پروین را باید در حال حاضر مرد خوشبختی دانست چراکه سلطان دوباره به کارگران برگشته و دوباره با یاران قدیمی‌اش برای یک بازی خاص آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پروین چهره محبوب و به یاد ماندنی فوتبال ایران است، چهره‌ای که به دلیل جایگاه خاص مردمی‌اش لقب سلطان را یدک می‌کشد و یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین چهره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود.

پروین مدت‌هاست از نیمکت مربیگری دور است و بیشتر در کارهای مدیریتی حاضر می‌شود، اما چه کسی است که نداند قلب سلطان کنار زمین و روی نیمکت است و جالب اینکه خود پروین هم هرگز این علاقه قلبی را انکار نکرده و همواره گفته دوست دارد روی نیمکت باشد و تیم را هدایت کند.

امروز بعد از سال‌ها دوری از نیمکت پرسپولیس فرصتی دست داده‌ تا پروین یک بار دیگر پرسپولیس را ارنج و هدایت کند و البته این بار یک بازی خاص است. پروین قرار است شاگردان قدیمی‌اش را در بازی با پیشکسوتان میلان به میدان بفرستد، دیداری خاطره‌انگیز و بزرگ که برای همیشه در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال خواهد ماند. پروین امروز دوباره به نیمکت پرسپولیس برگشته و می‌توان برق شادی را در چشمان سلطان چشم تیله‌ای فوتبال ایران دید.

دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان برای علی پروین یک دیدار خاص است. علی‌‌آقا که امروز دوران پیری را پیش رو دارد، همچون گذشته سکان هدایت تیمی را برعهده دارد که دوران جوانی‌اش را به پای آن ریخته و خاطرات بسیاری با آن دارد و افتخارات زیادی با آن به دست آورده و یک بار دیگر در قلعه‌ کارگران مستقر شده و شاگردان سابقش را تمرین می‌دهد.

علی‌آقا این روزها در کنار هوادارانی که همواره کنار او بوده‌اند، دوباره پرسپولیس را تمرین می‌دهد و خوشحال‌تر از همیشه است چراکه یک بار دیگر می‌تواند در ورزشگاه آزادی روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت بنشیند و در حضور هواداران پرشور پرسپولیس شاگردانش را هدایت کند آن هم در مقابل ستاره‌هایی بزرگ و ماندگار در تاریخ فوتبال ایران، این اتفاقات باعثشده تا این روزها یک بار دیگر بر شادی را در چشم‌های علی آقا ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز