خبرگزاری کار ایران

نقاط ضعف و قوت جوانان مشخص شد؛

دوستی‌مهر: دریافت ۵ گل از ایتالیا نگران‌کننده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۵

می‌شد بازی را بست و دفاعی بازی کرد اما تیم‌هایی که من همیشه آنها را هدایت می‌کنم فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند و هرگز اهل عقب‌نشینی نیستند.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر درباره بازی گفت: بازی بسیار سنگینی بود و فشار مناسبی به بازیکنان تیم ملی جوانان وارد شد. بازی در هوای سرد و بارانی انجام می‌شد و بازیکنان ایران در شرایط سختی قرار گرفته بودند و هدف ما هم همین بود که بازیکنان شرایط سخت را تجربه کنند.

وی ادامه داد: در حالیکه قرار بود ایتالیا با تیم ملی زیر ۲۰ سال به مصاف ایران بیاید، آنها با تلفیقی از تیم ملی زیر ۲۰ سال و تیم امید به بازی آمدند. در اروپا رده سنی ۲۱ سال، برای خودش مسابقات مجزایی دارد و برای رقابت‌های اروپایی آماده می‌شوند. قبل از بازی قرار بود دو تیم ۳ تعویض بیشتر انجام ندهند اما با صحبت‌هایی که انجام شد، قرار شد ایتالیا در نیمه اول با تیم زیر۲۰ سال و در نیمه دوم با تیم زیر ۲۱ سال بازی کند. ما هم هر تعداد که خواستیم تعویض انجام دهیم. به همین دلیل در نیمه اول که با تیم ملی زیر ۲۰ سال بازی کردیم، یک بر صفر شکست خوردیم اما در نیمه دوم بازیکنان تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا وارد زمین شدند و سرمربی تیم ۱۱ بازیکن ایتالیا را عوض کرد و در نیمه دوم ۴ گل از ایتالیا دریافت کردیم.

دوستی‌مهر در ادامه گفت: تیم ملی جوانان سال آینده باید با بازیکنان زیر ۱۹ سال در رقابت‌های مرحله نهایی شرکت کند و به همین دلیل بازیکنانی که از یکسال زودتر برای رقابت ها آماده می‌شوند ۱۸ ساله هستند و حتی ۴ بازیکن تیم ملی نوجوانان زیر۱۷ سال را هم در اردو داریم که ۱۷ سال و یکی و دو ماه دارند. اختلاف سنی بازیکنان ما در نیمه اول با تیم زیر۲۰ سال ایتالیا دو سال و در نیمه دوم سه سال بود. البته می‌شد بازی را بست و دفاعی بازی کرد اما تیم‌هایی که من همیشه آنها را هدایت می‌کنم فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند و هرگز اهل عقب‌نشینی نیستند.

وی متذکر شد: از اینکه جوانان ایران ۵ گل دریافت کرده‌اند نگران نیستم چون نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی مشخص شد و از این بابت این بازی بسیار به ما کمک کرد. سال گذشته با تیم ملی زیر۱۷ سال در جام جهانی کوچک با تیم ملی زیر۱۹ سال ایتالیا بازی کردیم و در نیمه اول دقیقا مقابل همان تیم قرار گرفتیم. پخش بازی از شبکه رای اسپورت ایتالیا هم نشان داد چقدر ایتالیایی‌ها به فوتبال پایه توجه دارند و تماشاگر زیادی هم برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره بازی فردا گفت: امروز تمرین ریکاوری داریم و بازیکنانی که دیروز بازی کرده‌اند تمرین سبک و کششی دارند و با سایر بازیکنان تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم. بعد از ظهر هم استراحت می‌کنیم. برای بازی دوم حریفانی به ما پیشنهاد شد که البته کادر فنی تصمیم گرفت با یک تیم بزرگسال و کالچویی بازی کند و در حال مذاکره هستیم تا با تیم ورونا بازی کنیم. اگر ورونایی‌ها موافقت کنند ساعت ۱۷:۳۰ جمعه به مصاف تیم ورونا می‌رویم که در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول کالچو و بالاتر از تیم‌هایی چون جنوا، لاتزیو، میلان، آتالانتا، پارما و اودینزه قرار دارد. البته این بازی هنوز نهایی نشده و در حال مذاکره هستیم که امیدوارم این بازی قطعی شود.

دوستی‌مهر در پایان گفت: پس از بازگشت از ایتالیا به سرعت اردوی استعدادیابی را تشکیل می‌دهیم و از سراسر کشور در رده زیر ۱۹ سال استعدادیابی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز