خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم به مسیرم ادامه دهم؛

هاشمیان: هدف من مربیگری در بوندس‌لیگا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۵

من هر روز موارد جدیدی می‌آموزم. ساعت‌ها به تماشای بازی‌های فوتبال می‌نشینم و DVD های مختلف را در این حوزه تماشا می‌کنم تا بیشتر یاد بگیرم.

سرمربی ایرانی تیم نیندورفر گفت: هدف من این است که یک مربی فوتبال باشم و البته روی نیمکت تیمی در بوندس‌لیگا بنشینم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی وحید هاشمیان، سایت باشگاه هامبورگ گفت‌وگویی با وحید هاشمیان انجام داده و در آن به اظهار نظر در مورد آخرین وضعیت خود و تیم تحت امرش پرداخته است.

وحید هاشمیان درباره وضعیت نیندورفر که در تابستان گذشته سرمربیگری آن را قبول کرده، می‌گوید: پیشرفت خوبی داشته‌ایم. تیم جوانی هستیم که بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم، اگرچه بازیکنان هنوز هم فرصت‌های زیادی را هدر می‌دهند.

وحید هاشمیان درحالی در ۲۳ سالگی به بوندس‌لیگا و هامبورگ آمد که در ایران یک بازیکن نیمه‌حرفه‌ای بود. در هامبورگ پشت سر ۲ بازیکن بزرگ به نام اریک مه‌یر و سرگئی باربارز قرار گرفت و طی ۲ سال تنها ۱۲ بازی در بوندس‌لیگا به او رسید اما وحید ایستاد و تلاش کرد. هاشمیان در این باره می‌گوید: بعد از ۲ سال به این نتیجه رسیده بودم که کار تمام است اما تصمیم گرفتم بمانم و تلاش کنم.

سرمربی نیندورفر در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های HSV را هم دنبال می‌کند یا نه، گفت: شما به من این فرصت را دادید که در آلمان بازی کنم و من در این مدت تجربیات بسیار زیادی به‌دست آورده و چیزهای زیادی یاد گرفتم. اکنون نیز بازی‌های هامبورگ را پیگیری می‌کنم.

وی پس از هامبورگ به بوخوم رفت و بهترین دوران حرفه‌ای فوتبالش را طی ۳ سال آنجا تجربه کرد. پس از آن هم به بایرن‌مونیخ رفت، اما آنجا نتوانست زیاد موفق باشد. با این حال وحید به این موضوع نیز مثبت نگاه می‌کند: من در هر باشگاهی که رفته‌ام تجربیات خوبی به‌دست آورده‌ام. در بوخوم و پس از آن هانوفر چیزهای زیادی از پیتر نویروور آموختم.

هاشمیان درباره هدفش هم می‌گوید: هدفم این است که یک مربی فوتبال باشم و البته روی نیمکت تیمی در بوندس‌لیگا بنشینم. می‌خواهم به مسیرم ادامه دهم. آموزش در آلمان بسیار خوب است. من هر روز موارد جدیدی می‌آموزم. ساعت‌ها به تماشای بازی‌های فوتبال می‌نشینم و DVD های مختلف را در این حوزه تماشا می‌کنم تا بیشتر یاد بگیرم.

بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازی کرده از اینکه تیمش به جای رویارویی با ۹۰ هزار تماشاگر هر هفته حدود ۲۰۰ تماشاگر دارد هم می‌گوید: این موضوع کاملا محسوس است، اما مهم نیست.

وحید به هامبورگ به‌عنوان خانه دوم خود نگاه می‌کند. او و همسرش از زندگی کردن در هامبورگ احساس راحتی می‌کنند. هاشمیان دوران پایانی بازی خود را در ایران سپری کرد و پس از به‌دنیا آمدن دخترش به هامبورگ بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز