خبرگزاری کار ایران

تعویق بازی ما به نفع تیم‌ملی است؛

صالح: منتظریم بودجه استقلال با کمک وزارت ورزش پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۰

ما عادت کردیم به این شرایط و وضعیتی دشوارتر از این را هم تجربه کردیم، اما اگر با درخواست استقلال موافقت شود به نفع تیم‌ملی هم است.

مربی استقلال معتقد است اگر با درخواست استقلال موافقت شود به نفع تیم‌ملی هم است.

به گزارش ایلنا، مجید صالح درخصوص مسائل مختلف تیم به صحبت پرداخت که در ادامه به نقل از سایت این باشگاه می‌خوانید:

با رسیدن مصدومان استقلال، شرایط تیم به نسبت از قبل بهتر شده؟
ما در بازی‌ مقابل تراکتور و نفت با کمبود بازیکن مواجه بودیم و واقعاً دست‌های‌ ما بسته بود، اما با وجود اینکه مصدوم و محروم زیاد داشتیم، اما از نظر امتیازی خوب عمل کردیم و توانستیم ساختار دفاعی و حمله‌ را ترمیم کنیم و حالا با اضافه شدن هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری شرایط تیم‌ ما بهتر هم می‌شود تا بتوانیم با آمادگی بیشتر به مصاف حریفان خود برویم.

*ایمان باصفا هم که به عضویت استقلال درآمد، این بازیکن می‌تواند پدیده استقلال در این فصل باشد!
باصفا، بازیکن جوانی است و نمی‌توانیم این توقع را داشته باشیم که او خیلی زود بتواند برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام دهد. باصفا یک بازیکن آینده‌دار است و وقتی قلعه‌نویی به او اعتماد کرده باید از این اعتماد نهایت استفاده را ببرد تا بتواند با پیراهن استقلال خودش را نشان دهد. من خودم اعتقاد دارم باصفا می‌تواند یکی از پدیده‌های فوتبال ایران شود، اما باید به او فرصت داد.

*استقلال بیشتر در خط تهاجمی بازیکن جذب کرده، هدف بیشتر تقویت خط حمله است؟
بعد از رفتن فرهاد مجیدی ما احتیاج به تقویت در خط‌ تهاجمی داشتیم و به خاطر همین به دنبال جذب مهاجم هم بودیم. امیدواریم استقلال در نیم‌‌فصل دوم هیچ مشکلی از نظر گلزنی نداشته باشد.

*استقلال نیاز به بازیکن در دفاع راست دارد، اما هنوز مهره‌ای در این جناح جذب نشده؟
بله. مطمئن باشید در لیست سرمربی استقلال بازیکنی به عنوان مدافع راست قرار گرفته و باشگاه هم در حال مذاکره با او است، ‌ اما اجازه بدهید هر وقت نهایی شد خود باشگاه در این باره اعلام کند.

*هنوز با تعویق بازی استقلال مقابل ملوان موافقت نشده، این شرایط را چه طور ارزیابی می‌کنید؟
ما عادت کردیم به این شرایط و وضعیتی دشوارتر از این را هم تجربه کردیم، اما اگر با درخواست استقلال موافقت شود به نفع تیم‌ملی هم است. هاشم بیگ‌زاده و خسرو حیدری که بازیکنان مصدوم استقلال بودند، نتوانستند در بازی تیم‌ملی به میدان بروند و همین مسئله به ضرر تیم‌ملی هم تمام شد. البته سازمان لیگ برای به تعویق نیانداختن بازی شاید دلایل خاص خودش را داشته باشد، اما خواسته ما هم مبنی بر تعویق این دیدار منطقی و بجا است.

*با این شرایط چه پیش‌بینی از بازی با ملوان دارید؟
ملوان یک روند صعودی را آغاز کرده و چند هفته‌ای است خودش را پیدا کرده، اما لیگ ما یک خاصیت مهم دارد که ما بیشتر باید آن را درنظر بگیریم و آن این است که در این لیگ اگر هوشیار باشی همه تیم‌ها را می‌توانی شکست دهی و اگر هم نه می‌توانی به همه تیم‌ها ببازی. با توجه به این مسئله ما سعی می‌کنیم با هوشیاری تمام به مصاف حریف‌مان برویم.

*چرا بازی دوستانه استقلال لغو شد؟
ما برای این دیدار بازیکن به اندازه کافی نداشتیم و وقتی دیدیم تعداد بازیکنان‌ ما به اندازه نیست تصمیم گرفتیم قید دیدار دوستانه را بزنیم.

*با مشخص شدن وزیر ورزش به نظر می‌رسد بخشی از مشکلات مالی باشگاه با کمک وزارت ورزش رفع شود.
ما امیدواریم همین اتفاق صورت بگیرد. امیدواریم آن بودجه‌ای که مجلس برای ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تصویب کرده، توسط گودرزی به ۲ باشگاه انتقال داده شود تا مشکلات مالی ما هم حل شود. باشگاه استقلال در حال‌حاضر مشکلات مالی زیادی دارد و ما منتظر این هستیم تا بودجه استقلال با کمک وزارت ورزش پرداخت شود و ما بتوانیم از این شرایطی که داریم خارج شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز