خبرگزاری کار ایران

به باره‌سی می‌گویم باید تکنیک بهتری می‌داشت؛

پنجعلی: خواهش می‌کنم علی کریمی بیاید / میلان را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۱۹

همه بچه‌های پرسپولیس مثل علی کریمی و محمد مایلی‌کهن و بقیه که کدورتی داشتند، برای این بازی دعوت هستند و مناسبتی است دوباره به باشگاه و تیم نزدیک شوند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با پیشکسوتان باشگاه میلان از چند جهت برای پرسپولیس خوب است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی با بزرگان و پیشکسوتان باشگاه میلان از چند جهت برای پرسپولیس خوب است؛ نکته اول اینکه مردم می‌آیند و یک بازی خاص را می‌بینند. مسئله بعدی خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا است که در یک بازی خوب از فوتبال خداحافظی می‌کند. نکته بعد اینکه همه بچه‌های پرسپولیس مثل علی کریمی و محمد مایلی‌کهن و بقیه که کدورتی داشتند، برای این بازی دعوت هستند و مناسبتی است دوباره به باشگاه و تیم نزدیک شوند. قرار است برای همه این بچه‌ها دعوت‌نامه بفرستند و من از علی کریمی خواهش می‌کنم این دعوت را بپذیرد و بیاید.

وی افزود: این بازی برای من هم مهم است چون فرانکو باره‌سی را می‌بینم. زمانی که بازی می‌کردم به من لقب " پنجعلی باره‌سی " داده بودند و می‌خواهم به او بگویم باید یک مقدار تکنیک خودش را بهتر می‌کرد تا من راضی بشوم چون باره‌سی همه چیزش خوب بود اما بازیسازی نمی‌کرد و بیشتر مثل پویول می‌جنگید.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: قرار است مقابل میلان در هر نیمه یک تیم از پیشکسوتان پرسپولیس وارد زمین شوند و چند تا تعویض هم داریم اما فکر نمی‌کنم آنهایی که می توانند بازی کنند، بیشتر از ۳۰ نفر باشند. از یکسری از پیشکسوتان باشگاه هم تجلیل می‌شود و در جمع بازی قشنگی است و یک روز به یادماندنی برای پرسپولیس خواهد بود. دوست دارم مردم بیایند تا تجدید خاطره‌ای برای آنها شود.

پنجعلی در پایان گفت: قول می‌دهم میلان را می‌بریم. نتیجه برای ما مهم است و دل‌مان می‌خواهد ببریم. در هر مقطعی که باشیم، دوست داریم ببریم. البته این یک بازی خیرخواهانه است و باید احترام تیم حریف را به عنوان میزبان داشته باشیم اما محکم بازی می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز