خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهم برد ایران را زیر سوال ببرم؛

پورحیدری: امیدوارم سازمان لیگ با استقلال همکاری کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۹

وقتی استقلال تا مراحل پایانی بازی‌های آسیایی پیش آمد، ‌طبیعی بود یک بازیکن از تیم ما به عنوان کاندیدای رسیدن به این عنوان انتخاب شود.

منصور پورحیدری گفت‌: نکونام بازی‌های خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشت و ما امیدواریم بتواند عنوان بهترین بازیکن آسیا را هم متعلق به خود کند.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری در خصوص شرایط تیم صحبت کرد که در ادامه بخوانید:

*تمرینات استقلال با غایبین زیادی دنبال می‌شود. این شرایط را چه طور می‌بینید؟
به هر حال طبیعی است چند نفر از بازیکنان ما در تیم‌ملی حضور دارند و چند تن دیگر هم مصدوم هستند و همین اتفاق باعثشده تا تعداد غایبین تمرین استقلال بالا باشد. ان‌شاءا… با رفع مصدومیت بازیکنان و اضافه شدن ملی‌پوشان و البته برنامه‌ریزی خوب و منظم کادرفنی استقلال با قدرت خود را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کند.

* نکونام نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شده. ‌چه نظری در این خصوص دارید؟
به هر حال من اعتقاد دارم هر سال از ایران باید یک نفر به عنوان نامزد دریافت این عنوان انتخاب شود. وقتی استقلال تا مراحل پایانی بازی‌های آسیایی پیش آمد، ‌طبیعی بود یک بازیکن از تیم ما به عنوان کاندیدای رسیدن به این عنوان انتخاب شود. به هر حال نکونام بازی‌های خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشت و ما امیدواریم بتواند این عنوان را هم متعلق به خود کند.

*حنیف عمران‌زاده هم جزو ۱۱ مرد برتر سال آسیا بود؟
حنیف واقعا بازیکن خوب و بزرگی است و به نظرم اگر او قدر خودش را بیشتر بداند و کمتر بازیگوشی کند، می‌تواند خیلی بیشتر از این در فوتبال به حقش برسد و برای تیم‌ملی هم بازی کند.

*بازی ایران مقابل تایلند را چه طور دیدید؟
به نظر من ایران خیلی راحت توانست در این دیدار به پیروزی برسد و حریف هم مقابل تیم‌ملی ما نتوانست خوب بازی کرده و ایران را اذیت کند. نمی‌خواهم برد ایران را زیر سوال ببرم، اما تایلند تیم ضعیفی بود و به نسبت سال‌های قبل خود ضعیف‌تر شده بود. باید ببینیم تیم‌ملی ما در بازی‌های بعدی هم می‌تواند به این شکل خوب بازی کند یا نه.

*نقل و انتقالات استقلال را چه طور می‌بینید؟
بازیکنی که به تیم اضافه می‌شود با تشخیص سرمربی تیم است و حتما امیر قلعه‌نویی متوجه است چه بازیکنانی در استقلال به دردش می‌خورند. همه هدف این است که استقلال در نیم‌فصل دوم بتواند با قدرت بیشتر به کار خودش ادامه بدهد و نتایج مطلوبی را کسب کند.

*فکر می‌کنید استقلال بتواند در نیم‌فصل دوم موفق عمل کند؟
من خودم خیلی امیدوار هستم چرا که ما در نیم‌فصل نخست با وجود فشار بازی‌ها و بازیکنان مصدومی که داشتیم، ‌ توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم، از این رو در نیم‌‌فصل دوم هم می‌توانیم نتایج خوبی را بگیریم. به نظرم شرایط بهتری را در نیم‌‌فصل دوم خواهیم داشت و می‌توانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

*باشگاه استقلال طی نامه‌ای از سازمان لیگ خواستار تعویق بازی با ملوان شده است؟
بله ما امیدواریم با درخواست استقلال موافقت شود چراکه بازیکنان ملی‌پوش ما بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید خود را برای بازی با ملوان آماده کنند و این خستگی که دارند به ضرر استقلال تمام می‌شود. امیدوارم سازمان لیگ همکاری لازم را با استقلال داشته باشد تا بتوانیم با شرایطی بهتر به مصاف ملوان برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز