خبرگزاری کار ایران

نیم فصل‌دوم تیم‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند؛

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس تقویت نشود به مشکل می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۷

باید پرسپولیس تقویت شود چون در نیم فصل دوم کار خیلی سخت تر می شود چراکه تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر برای نیم فصل دوم تقویت نشود، در ادامه کار به مشکل می‌خورد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس در نیم فصل اول خوب بود و علیرغم حاشیه‌های زیادی که داشت و خوب تمرکز نکرده بودند، خوب نتیجه گرفت اما برای نیم فصل دوم اگر تیم را تقویت نکنند، به مشکل می‌خورند. باید پرسپولیس تقویت شود چون در نیم فصل دوم کار خیلی سخت تر می‌شود چراکه تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: پرسپولیس اگر نیم فصل دوم را خوب شروع کند، احتمال قهرمانی‌اش در این فصل وجود دارد. پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی‌های خارج از خانه زیاد دارد و اگر بتواند خارج از خانه امتیاز بگیرد، یکی از مدعیان اصلی لیگ خواهد بود. البته تیم در جام حذفی هم شرایط خوبی دارد و تیم‌های خوبی مثل سپاهان و سایپا از جام حذفی کنار رفته‌اند و پرسپولیس با یکی - دو بازی خوب دیگر می‌تواند روی قهرمانی در جام حذفی حساب کند.

ابوالقاسم‌پور در پایان گفت: رقیبان اصلی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر استقلال، فولاد و تراکتورسازی هستند. سپاهان امسال خوب کار نکرده و یکسری اختلافات داخلی داشتند و نمی‌تواند با تیم‌های دیگر رقابت کند. به نظرم فولاد خوزستان هم جوان است و هم مربیان خیلی خوبی دارد و می‌تواند خطرناک‌تر از بقیه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز