خبرگزاری کار ایران

با رای کمیته انضباطی؛

سپاهان، ذوب‌آهن و مس کرمان جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۹۴

کمیته انضباطی آخرین احکام و آرایش را در خصوص پرونده‌های واصله به فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

کمیته انضباطی آخرین احکام و آرایش را درخصوص پرونده‌های واصله به فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی آخرین احکام و آرا را درخصوص پرونده‌های واصله به فدراسیون فوتبال به این شرح اعلام کرد:

جریمه تیم‌های ذوب‌آهن و پیام صنعت‌آمل

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص تاخیر در ورود دو تیم پیام صنعت‌آمل و ذوب‌آهن اصفهان و همچنین تخلف اصغر فروتن سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار هفتم آبان‌ماه در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، صادر شد. بر این اساس تیم پیام صنعت آمل با ۳ دقیقه تاخیر ورود در نیمه اول و دو دقیقه تاخیر ورود در نیمه دوم به پرداخت ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم ذوب‌آهن اصفهان هم به دلیل ۳ دقیقه تاخیر ورود در نیمه اول به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و اصغر فروتن سرپرست ذوب‌آهن به دلیل اعتراض به داور و توهین به داور چهارم به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره در سه موردی که ذکر شد قطعی است.

مس کرمان ۹ میلیون جریمه شد

در دیدار تیم‌های استقلال‌تهران و مس‌کرمان در تاریخ هفتم آبان ۹۲، تیم مس‌کرمان در نیمه دوم با ۳ دقیقه تاخیر وارد زمین شد که به همین دلیل به پرداخت ۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

جریمه ۶ میلیونی باشگاه سپاهان

در بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد مبارکه اصفهان که هفتم آبان‌ماه در اصفهان انجام می‌شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان در نیمه دوم با ۲ دقیقه تاخیر وارد زمین شد که بر همین اساس به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. رای صادره قطعی است. ضمنا کمیته انضباطی اعلام می‌کند بر اساس گزارش نماینده ناظر فدراسیون فوتبال، مسئولین تیم و هیات برگزار کننده همکاری بسیار خوب و مطلوبی داشته و غفاری مدیر تیم صنعت نفت آبادان در جهت سامان دادن به استفاده ازId کارت ابتکار قابل توجهی داشته‌اند و بدینوسیله مراتب قدردانی کمیته انضباطی اعلام و در سوابق باشگاه صنعت نفت آبادان درج می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز