خبرگزاری کار ایران

اولویت دوم شهر گویانا است؛

کی‌روش: سائوپائولو اولویت نخست اردوی تیم ملی در برزیل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۰

اولویت اول ما در شهر سائوپائولو و کمپ تمرین باشگاه کورانتیاس و هتل سیزار پارک است. این کمپ یکی از بهترین کمپ‌های موجود در برزیل بوده که دارای چندین زمین تمرینی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره برگزاری اردوی تیم ملی در کمپ برزیل به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش درباره اولویت‌های استقرار تیم ملی در برزیل گفت: همانطور که می‌دانید این دومین بازدید من از برزیل بود و پس از بررسی‌های انجام شده و رایزنی‌های مختلف، فدراسیون فوتبال ایران دو کمپ را برای استقرار و تمرینات ملی پوشان در نظر گرفت.

انتخاب اول شهر سائوپائولو هتل Ceaser Park sp۲۶ و کمپ تمرینی Joaquin Grava - CS Coriuthians و انتخاب دوم ما شهر گویانا هتل Mercure Goiania G۰۳ و کمپ تمرینی Estadio Halle Pinheiro است.

وی در ادامه بیان کرد: همانطور که در بالا اشاره کردم اولویت اول ما در شهر سائوپائولو و کمپ تمرین باشگاه کورانتیاس و هتل سیزار پارک است. این کمپ یکی از بهترین کمپ‌های موجود در برزیل بوده که دارای چندین زمین تمرینی است. ضمن اینکه انواع تست‌های آمادگی جسمانی، آزمایشات مختلف، امکانات پزشکی نیز موجود است و همینطور امکانات رفاهی و سالن های سرپوشیده.

سرمربی تیم ملی افزود: تعدادی از برترین تیم‌های دنیا که موفق شدند به جام جهانی صعود کنند نیز به دنبال به دست آوردن این مجموعه تمرینی برای تیم‌های ملی خود هستند. همچنین می‌خواهم اشاره کنم که بازدید از کمپ و محل استقرار تیم ملی در حطیه کاری مربیان تیم‌های حاضر در جام جهانی است.

کارلوس کی‌روش در ادامه بیان کرد: اولویت دوم برای استقرار تیم ملی در شهر گویانا است. این شهر در مناطق مرکزی برزیل واقع شده که نسبتا شهر کوچکی است. هتل در نظر گرفته شده هتل مرکیور گویانا است و محل تمرینی کمپ استا هاله پینهریو است. این کمپی است که تیم ملی برزیل در طول سال از امکانات بسیار خوب آن استفاده می کند.

وی در پاسخ به این سوال که در چه زمانی مکان قطعی کمپ اصلی تیم ملی در سال ۲۰۱۴ مشخص می شود، گفت: ما به زودی سفر دیگری درپیش رو داریم که در طی آن سفر جزئیات نهایی این کمپ و حضور در سمینار فیفا و همچنین قرعه کشی جام جهانی انجام خواهد شد. بازدید از استادیوم ها و هتل هایی که بازی‌های تیم ملی در آن انجام خواهد شد نیز صورت خواهد پذیرفت.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: کاری که فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی پس از صعود به جام جهانی در طول فرآیند انتخاب کمپ تیم ملی در برزیل انجام داده اند بسیار به موقع بوده و در زمان مناسبی صورت گرفته و این امر به تیم ملی کمک بسیار می کند که از سایر تیم ها در شرایط بهتری قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز