خبرگزاری کار ایران

اجازه نمی‌دهیم باخت‌ها شوک منفی باشند؛

حسینی: نباید تمام باخت‌ها را به مسائل مالی ارتباط دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۰

در چند بازی گذشته مشکلات فنی نیز در تیم وجود داشته که کادر فنی باشگاه به خوبی این مسائل را بررسی کرده و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهند کرد.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: مشکلات مالی با تمهیداتی که مدیران بخش اقتصادی باشگاه اندیشیده اند، در حال برطرف شدن می باشد.

به گزارش ایلنا، سیدهاشم حسینی در خصوص مشکلاتی که اخیرا پیرامون این باشگاه خراسانی بوجود آمده، اظهار کرد: به هر حال ما یک باشگاه خصوصی هستیم و کمبودهای مالی برای بخش خصوصی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در حال حاضر مدیران بخش اقتصادی باشگاه به دنبال ارائه راهکار هستند و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان ادامه داد: در همین زمینه به احتمال فراوان از هفته جاری با آرم اسپانسر جدید بر روی پیراهن باشگاه به میدان خواهیم رفت.

حسینی درخصوص کسب نتایج ضعیف در چند دیدار اخیر سیاه‌جامگان هم گفت: نباید کسب نتایج نه چندان مطلوب را به مسائل مالی ارتباط دهیم، در چند بازی گذشته مشکلات فنی نیز در تیم وجود داشته که کادر فنی باشگاه به خوبی این مسائل را بررسی کرده و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی در پایان گفت: تیم ما از بازیکنان جوان تشکیل شده، نباید اجازه دهیم این باخت‌ها تبدیل به شوک منفی شوند و تلاش می‌کنیم با برطرف کردن مشکلات به روزهای اوج خود بازگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز