خبرگزاری کار ایران

اعتماد به برهانی چیزی جز سود ندارد؛

فریبا: استقلال با امتیاز از تبریز بر می‌گردد / حواس‌شان به کریمی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۸۲

اتمام مصدومیت علی کریمی و حضورش ترکیب تراکتورسازی هم خیلی خطرناک است و باید حواس‌شان به کریمی باشد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازگشت آرش برهانی به ترکیب خیلی به استقلال کمک خواهد کرد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال با بردی که مقابل سایپا آورده از نظر روحی و روانی شرایط خوبی به دست آورد و یک تعداد از بچه‌ها هم مثل نکونام و آندو هم به تیم اضافه شده اند. بازگشت آرش برهانی به ترکیب هم خیلی به تیم استقلال کمک کرد، آرش بازیکن با تجربه و گلزنی است و اعتماد کردن به آرش چیزی جز سود ندارد و مطمئن باشند آرش جواب اعتماد آنها را می‌دهد و در این بازی هم خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.

وی افزود: تراکتورسازی در عمق خیلی خوب کار می‌کند و پوشش مدافعان میانی استقلال خیلی می‌تواند به این تیم در تبریز کمک کند. مدافعان استقلال در کناره‌ها خیلی خوب یکدیگر را پوشش می‌دهند اما در دفاع میانی وقتی پژمان منتظری نباشد، خوب کار نمی‌کنند. در عمق دفاع استقلال سرعت کریم انصاری‌فرد خیلی خطرناک است و باید حواس‌شان باشد. اتمام مصدومیت علی کریمی و حضورش ترکیب تراکتورسازی هم خیلی خطرناک است و باید حواس‌شان به کریمی باشد. هواداران پرشور تراکتور هم می آیند و این بازی می تواند قهرمان نیم فصل را تعیین کند.

فریبا در پایان گفت: فکر می‌کنم استقلال از تبریز با امتیاز بر می‌گردد چون انگیزه لازم را دارند ضمن اینکه تراکتورسازی هفته قبل ۴ گل زده و خیلی سرحال و آماده است. هر ۲ تیم دنبال بازی هجومی هستند و این دیدار می‌تواند زیبا باشد اما احساسم این است که استقلال با امتیاز بر می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز