خبرگزاری کار ایران

فرهاد نباید غریبانه می‌رفت؛

بیانی: برای برد به تبریز می رویم / کار سختی مقابل تراکتورسازی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۷

باید مقابل تراکتورسازی برای برد به میدان برویم / فرهاد مجیدی اسطوره استقلال است و در دل مردم و هواداران استقلال ماندگار است اما نباید غریبانه از فوتبال می‌رفت.

عضو کمیته فنی استقلال گفت: مقابل تراکتورسازی در تبریز بازی سختی خواهیم داشت.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی در تبریز داریم. بازی کردن در تبریز مقابل تراکتورسازی خیلی سخت است. چون آنها از میزبانی شان خوب استفاده می‌کنند و طرفداران زیادی دارند ضمن اینکه کادر فنی خوب و بازیکنان با تجربه‌ای دارند اما ما هم استقلال هستیم و شرایط خاص خودمان را داریم. هر چند تیم‌مان کامل نیست اما باید برای کسب نتیجه‌ای خوب بازی کنیم. فکر می‌کنم بازی حساسی داریم و این بازی برای ما ۶ امتیازی است.

وی افزود: باید مقابل تراکتورسازی برای برد به میدان برویم. البته ما استقلال هستیم و همه بازی‌ها را برای برد به زمین می‌رویم چون در بازی‌های ۳ امتیازی مساوی اصلاً خوب نیست. الان یکسری بازیکن مصدوم داریم اما خوشبختانه نکونام و تیموریان هستند و شرایط مان بهتر از بازی قبل می‌شود اما در بازی با سایپا اصلاً نفر روی نیمکت نداشتیم و مصدومیت بچه‌ها یک معضل بزرگ برای ما شده است.

عضو کمیته فنی استقلال اظهار داشت: شرایط ما بد نیست اما زیاد خوب هم نیست که بگوییم راحت در تبریز نتیجه می‌گیریم. بچه ها تمام توان شان را در زمین خواهند گذاشت تا نتیجه بگیریم. بچه های ما با تجربه و حرفه‌ای‌تر هستند و از توان‌شان خوب استفاده می‌کنند. خوشبختانه الان کار دفاعی تیم بهتر شده و اگر گل نخوریم، می‌توانیم گل بزنیم چون بچه‌های ما در خط حمله تکنیکی و چارچوب‌شناس هستند و گلی که آرش مقابل سایپا زد هم به لحاظ روحی و روانی خیلی به او کمک خواهد کرد تا در این بازی بهتر کار کند.

بیانی در پایان در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: آن طور که قلعه‌نویی پیشنهاد داده بود فرهاد از فوتبال خداحافظی کند، خیلی شکیل‌تر بود. مردم فرهاد را دوست دارند و باید روز وداع او با فوتبال استادیوم پر می‌شد و اگر ۲-۳ روز قبل از بازی با مس کرمان هم تصمیمش را اعلام می‌کرد، همه طرفدارانش می‌آمدند اما با این شکل همه شوکه شدند. فرهاد هنوز هم می‌توانست برای استقلال بازی کند. اما خداحافظی‌اش از فوتبال نظر شخصی‌اش بود و خودش تصمیم گرفت. فرهاد مجیدی اسطوره استقلال است و در دل مردم و هواداران استقلال ماندگار است اما نباید غریبانه از فوتبال می‌رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز