خبرگزاری کار ایران

همه ما را کوبیدند؛

رویانیان: همه عجله دارند و به کارهای ماندگار توجه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۲

کارهایی ماندگار است که مبنای علمی دارد. آنچه از علم و دانش بروز پیدا کند ارزشمند است. مشکلات همیشه وجود دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس برای توسعه علم، دانش و برنامه محوری در فوتبال قیام کرده است. البته ما تازه در دل تاریکی، پله اول را پیدا کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان که امروز در نشست اساتید و هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس سخن می‌گفت: صحبت‌های خود را با روایتی از اباعبدا… حسین(ع) که بر ضرورت علم و دانش تاکید داشت، آغاز کرد.

وی سپس با اشاره به مقام و منزلت حضرت امام حسین(ع) و قیامش، سخنانی را مطرح کرد و این حادثه را حاصل بینش سرور و سالار شهیدان و ارزش انسان را به فهم و علم او دانست.

رویانیان افزود: کارهایی ماندگار است که مبنای علمی دارد. آنچه از علم و دانش بروز پیدا کند ارزشمند است. مشکلات همیشه وجود دارند. گاهی در یک نهاد یکسری مشکلات طی چند دهه ثابت می‌مانند. امور روزمره که ما را به جایی نمی‌رسانند. اگر می‌خواهیم به مدارج بالا برسیم باید نگاه و بینش خود را عوض کنیم در غیر این صورت هیچ چیز تغییر نمی‌کند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم باشگاه را دانش محور کنیم و با معرفی یک الگوی تمام عیار این موضوع را به تمام فوتبال گسترش بدهیم. در ورزش همه عجله دارند و به کارهای ماندگار توجه نمی‌شود. از روز اول که آمدم، همه ما را کوبیدند. تیم هم نتیجه نمی‌گرفت و فشار زیادتر می‌شد. ما دیدیم به این ترتیب اسیر روزمرگی می‌شویم. با خودم گفتم باید کاری کرد که بماند. در این باشگاه کسی که جام آورده، رفته، کسی که جام نیاورده هم رفته اما چه گذاشتند، چه می‌گذاریم. اینطور بود که دنبال دانشگاه رفتیم. دنبال این رفتیم که آکادمی فوتبال داشته باشیم و در برنامه داریم که مدارس ابتدایی و دبیرستان فوتبال داشته باشیم و اینها همه در کنار هم یک نظام آموزشی می‌شود. الان ۷۰ مدرسه فوتبال با ۱۳۰۰۰ هزار فوتبال‌آموز داریم و می‌خواهیم این آمار به ۱۰۰۰ مدرسه و ۱۰۰ هزار فوتبال‌آموز برسد.

عضو هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید واقعا علمی و کاربردی باشند. باشگاه پرسپولیس برای توسعه علم، دانش و برنامه محوری در ورزش قیام کرده است. ما تازه اول راه هستیم. ما در دل یک تاریکی چند دهه‌ای تازه پله اول را پیدا کرده‌ایم.

رویانیان صحبت‌های خود را اینگونه پایان داد: مشکلات و تنگناها زیاد است ولی ما هنوز به سالروز تولد دانشگاه هم نرسیده‌ایم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود. شما در جایگاه انبیاء هستید و باید به بزرگی خودتان و به وظیفه و رسالت الهی، انسانی و اجتماعی خود عمل کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز