خبرگزاری کار ایران

ضربات آخر را خیلی بی‌دقت می‌زنیم؛

شکوری: پدیده هنوز شانس اول صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۹

توقع از تیم ما بالا است و همه انتظار داشتند تمام بازی‌ها را ببریم و صدر جدول باشیم اما شرایط لیگ یک و سیستم بازی در این لیگ خیلی با لیگ برتر فرق می‌کند.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: متاسفانه مقابل فولاد یزد نتیجه ای بهتر از مساوی کسب نکردیم.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه مقابل فولاد یزد مساوی کردیم و آن نمایشی که جلوی الوند همدان داشتیم را در این بازی نتوانستیم ارائه کنیم. نمی دانم دلیل این اتفاق چه بود، شاید خستگی بچه‌ها بود و شاید هم حریف را دست کم گرفته بودیم ضمن این که از فرصت ها هم خوب استفاده نکردیم. مشکل تیم ما این است که ضربات آخر را خیلی بی‌دقت می‌زنیم و این مسئله در تیم پدیده به یک معضل تبدیل شده است.

وی در مورد عملکرد تیمش در لیگ یک گفت: پدیده تیم نوپایی است و یکسری مشکلات دارد، اما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که بازیکنان با سابقه‌ای داریم و نتوانسته‌ایم در حد انتظار ظاهر شویم. توقع از تیم ما بالا است و همه انتظار داشتند تمام بازی‌ها را ببریم و صدر جدول باشیم اما شرایط لیگ یک و سیستم بازی در این لیگ خیلی با لیگ برتر فرق می‌کند.

شکوری در پایان گفت: ما به لیگ برتر صعود خواهیم کرد چون هنوز هم شانس اول صعود به لیگ برتر ما هستیم. ما هم مربی لیگ یکی داریم که کارش را خوب بلد است و هم بازیکنان خوبی داریم اما نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم. تیم ما نوپا است و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی تاکتیکی برسیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز