خبرگزاری کار ایران

بعضی حساسیت‌ها فراتر از احکام است؛

سالارکیا: اگر آئین‌نامه انضباطی جدید تصویب شده باید اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۴

اگر آئین نامه جدید در نشست مجمع به تائید اعضاء رسیده است، از هم اکنون قانون لازم الاجرا است و باید در رسیدگی به آن استناد شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی حساسیت‌ها درباره اجرای احکام فدراسیون فوتبال فراتر از قانون است.

به گزارش ایلنا، محمود سالارکیا پیرامون مسائل مطرح شده درباره حضور محمد مولایی در ورزشگاه آزادی افزود: حکم تعلیق صادره برای مولایی فعالیت‌های او در فضای رسمی فوتبال را شامل می‌شود و قرار نیست با یک حکم، فرد از زندگی ساقط شود. طبق آن حکم فعالیت وی در بازی‌های رسمی به حالت تعلیق در آمده است. حکم صادره فعالیت‌هایی را شامل می‌شود که زیر نظر تشکیلات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و بعضی حساسیت‌ها فراتر از قانون است.

سالارکیا درباره آئین‌نامه جدید انضباطی فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: اگر آئین نامه جدید در نشست مجمع به تائید اعضاء رسیده است، از هم اکنون قانون لازم الاجرا است و باید در رسیدگی به آن استناد شود. اگر اعضای مجمع به آن رأی داده باشند که اینطور شنیده می‌شود، با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی قبل از رأی استیناف قطعی نیست باید در جلسات استیناف به آئین نامه معتبر زمان برگزاری جلسات، استناد شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: البته همانطور که پیش از این گفتم در لایحه دفاعیه ما برای موضوع کسر امتیاز، نکته اصلی این است که در بند مورد استناد چه در آئین نامه قبلی و چه در آئین نامه جدید، اصلا موضوع کسر امتیاز قرار ندارد که چنین حکمی صادره شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز