خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر برای طلایی‌پوشان اصفهان؛

سپاهان همچنان ناکام در لیگ و جام حذفی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۳۴

سپاهان با این وضعیت در آسیا هم حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بسیار زود یعنی خیلی سریعتر از آنچه که فکرش را بکنیم با لیگ قهرمانان در قاره کهن خداحافظی خواهد کرد.

شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی اتفاق کوچکی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قهرمان فصل قبل جام حذفی در آبادان مقابل صنعت نفت شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت تا ثابت شود تیم کرانچار در این فصل مشکلات زیادی داشته و شرایط بسیار بدی بر این مجموعه حکمفرما است. سپاهان در لیگ برتر هم خوب نتیجه نگرفته و انتظارات را برآورده نکرده تا نگرانی‌های بسیار جدی را برای هواداران خود ایجاد کند.

تیمی که در سال‌های اخیر به قدرت برتر فوتبال ایران تبدیل شده بود و به راحتی تسلیم نمی‌شد امروز به تیمی بی آزار تبدیل شده که حتی توانایی عبور از صنعت نفت بحران‌زده را که در لیگ یک نتایج خوبی نگرفته ندارد. البته جام حذفی جام شگفتی‌ها است اما شگفتی بزرگ نیم فصل فوتبال ایران را باید سپاهان بدانیم که بسیار دور از انتظار ظاهر شده است.

سپاهان در دوران افت خود به سر می‌برد و باید نگران آینده این تیم باشیم چراکه طلایی‌پوشان اصفهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند و با توجه به عملکردی که در این فصل داشته‌اند بعید است در قاره‌کهن هم بتوانند نتایج مطلوبی کسب کنند. سپاهان با این وضعیت در آسیا هم حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بسیار زود یعنی خیلی سریع‌تر از آنچه که فکرش را بکنیم با لیگ قهرمانان در قاره کهن خداحافظی خواهد کرد.

تیم زلاتکو کرانچار در این فصل نوسان زیاد داشته و نتوانسته انتظارات در لیگ برتر برآورده کند اما حذف از جام‌حذفی زنگ خطر جدی را برای طلایی‌پوشان اصفهان نیز به صدا درآورد تا مدیران باشگاه با جدیت بیشتری دنبال حل مشکلات این تیم نامدار کشورمان باشند چراکه سپاهان هنوز وارد بحران جدی نشده و می‌توان با اتخاذ تصمیمات درست این تیم را دوباره به اوج برسد تا در آسیا موفق شود اما ادامه این روند بدون شک سپاهان را وارد بحرانی بزرگ خواهد کرد که خارج شدن از آن بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد.

به هر حال سپاهان تیم کوچکی نیست که نسبت به آن بی تفاوت باشیم. امروز به مدیران این باشگاه هشدار دادیم تا در آینده این مجموعه دچار مشکلات بزرگتری نشود و بتواند به اعتبار خودش و فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز