خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانند با فساد مقابله کنند بروند؛

پنجعلی: پرسپولیس قربانی شد تا ذهن مردم از پرونده فساد دور شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۰

بحثفساد در فوتبال فقط در حوزه داوری نیست، بلکه در جامعه هم هست و باید یک عزم خاص وجود داشته باشد تا با آن برخورد شود اما من این عزم را نمی‌بینم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت علی دایی و کسر امتیاز از پرسپولیس تصمیم نپخته‌ای است.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم نپخته‌ای گرفته است. البته اگر جسارت نباشد می‌گویم تصمیم آقایان نپخته است، چون موردهای خیلی بدتری در فوتبال ما هست که برخوردری با آنها نمی‌شود. همین فسادی که الآن رو شده را باید به آن رسیدگی کنند اما به خاطر اعتراض یک مربی او را محروم می‌کنند تا اذهان عمومی را منحرف کنند.

وی افزود: فسادی که در فوتبال ما رو شده، خیلی مهم است و اگر می‌توانند و توانایی‌اش را دارند، دنبال رسیدگی به آن باشند اما آقایان زمان می‌دهند تا این فساد فراموش شود. اگر دوستان ما در فدراسیون نمی‌توانند به این فساد رسیدگی کنند، آن را به مراجع بالاتر ارجاع دهند تا رسیدگی کنند. فکر می‌کنم آقایان در فدراسیون نتوانند به بحثفساد در فوتبال رسیدگی کنند چون توانایی‌اش را ندارند. هرچه می‌گذرد پای دانه درشت‌ها به پرونده فساد باز می‌شود و مطمئنا اینها توانایی برخورد با پرونده فساد را ندارند و به همین دلیل کمیته انضباطی رأی پرسپولیس را اینطوری اعلام کرده است.

پنجعلی در پایان گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس در ماجراهای اخیر و این رأی کمیته انضباطی قربانی شده است. شما بازی‌های تیم‌های دیگر را ببینید، همان تیم‌هایی که نزد مسئولان عزیزتر هستند. بحثفساد در فوتبال فقط در حوزه داوری نیست، بلکه در جامعه هم هست و باید یک عزم خاص وجود داشته باشد تا با آن برخورد شود اما من این عزم را نمی‌بینم. امیدوارم یکسری عناصر ناپاک ازفوتبال حذف شوند و اگر هم آقایان توانایی برخورد با این فساد و عوامل آن را ندارند، استعفا بدهند و از فوتبال بروند. اگر پاکسازی واقعی در فوتبال صورت بگیرد، بنده خوشحال می‌شوم اما نمی‌شود و فکر هم نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز