خبرگزاری کار ایران

شهریار باید بداند مصونیت ندارد؛

چرا دایی بیشتر از حقش می‌خواهد؟ / این تنبیه را به فال نیک بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۸

کمیته انضباطی باید به شدت با بداخلاقی‌های شهریار برخورد کند تا بدعت بد دیگری در فوتبال ایران پایه‌گذاری نشود و همگان در چارچوب وظایف خود حرکت کنند.

علی دایی و محمد مایلی‌کهن به حکم کمیته انضباطی محروم شدند، البته سرمربی پرسپولیس به دلیل رفتار زشت و زننده‌ای که با داور چهارم بازی تیمش مقابل داماش گیلان در ورزشگاه آزادی داشت هم یک جلسه دیگر محروم شده تا در مجموع ۲ بازی کنار تیمش نباشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فضای فوتبال ایران در ماه‌های اخیر بسیار خشن شده بود و شاهد بودیم بزرگان این رشته جذاب و پرطرفدار بی پروا به یکدیگر می‌تاختند و همدیگر را از دم تیغ می‌گذراندند. در این میان باید به علی دایی اشاره کنیم، شهریار فوتبال ایران که به واسطه اعتبار منحصر به فرد بین المللی‌اش به اسطوره دنیای توپ‌گرد تبدیل شده اما این جایگاه خاص و ویژه به دایی اجازه داده حقی بالاتر از آنچه جامعه فوتبال برایش قائل برای خودش متصور شود.

دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در ماه‌های گذشته هر آنچه که دوست داشته به مخالفانش گفته و در جدال لفظی با محمد مایلی‌کهن بدون در نظر گرفتن جایگاه مربی سابقش بسیار بی‌پرده او را مورد هجوم کلمات خودش قرار داد. البته حاجی‌مایلی هم کوتاه نیامد و پرده‌دری‌ها آغاز شد و شاهد جنگ لفظی آنها در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی هم بودیم تا ثابت شود بزرگان فوتبال ما به هنگام دعوا و درگیری چگونه اختیار خود را از دست می‌دهند و یکدیگر را مورد عنایت خاص قرار می‌دهند.

علی دایی اما در بازی با داماش گیلان چهره دیگری از خود به نمایش گذاشت. سرمربی پرسپولیس که نیک می‌داند از حمایت سکوها برخوردار است، در بازی مقابل داماش برخورد بسیار زشت و زننده‌ای با داور چهارم بازی داشت و با حالتی طلبکارانه با او برخورد کرد. در واقع علی دایی به واسطه دایی بودنش برای خودش این حق را متصور است که به داور بازی امر و نهی کرده و حتی به او دستور هم بدهد که چه کاری را انجام دهد.

رفتار دایی در بازی مقابل داماش زشت و زننده بود و باید اذعان کنیم کمیته انضباطی به درستی با سرمربی سرخ‌پوشان برخورد کرده چراکه دایی باید متوجه باشد فقط و فقط می‌تواند در چارچوب وظایف خودش حرکت کند و تخطی از حیطه وظایفش برای او عواقب سنگینی خواهد داشت.

دایی توسط کمیته انضباطی تنبیه شده و این موضوع را باید به فال نیک بگیریم. اگر داوران فوتبال ایران به هر دلیلی جرأت و جسارت برخورد با دایی در میادین را ندارند، کمیته انضباطی باید به شدت با بداخلاقی‌های شهریار برخورد کند تا بدعت بد دیگری در فوتبال ایران پایه‌گذاری نشود و همگان در چارچوب وظایف خود حرکت کنند. شهریار باید بداند به واسطه اینکه علی دایی است و اعتباری در این فوتبال دارد، مصونیت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز