خبرگزاری کار ایران

آزمون با وجود خستگی و کسالت بازی کرد؛

میراخوری: بازیکنان تیم ملی جوانان غیرت به خرج دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۷

در بازی سوم مقابل عربستان بازیکنان فوتبال با کیفیتی را ارائه کردند و در یک بازی سخت و فیزیکی و درگیرانه توانستیم یک بر صفر عربستان را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره عملکرد کلی تیم ملی جوانان در رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم میراخوری در این باره گفت: تیم ملی جوانان ۳ ماه است که تشکیل شده و کار راحتی برای اول شدن در گروهش نداشت و به همین دلیل در ۳ ماه گذشته اردوهای داخلی و خارجی خوبی توسط فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان برنامه ریزی شد و منجر به صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها در میانمار شد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل تاجیکستان، حریف تیم با انگیزه‌ای بود اما بازیکنان ایرانی نبوغ و غیرتشان را نشان دادند و در نهایت توانستیم پیروز میدان باشیم. در بازی دوم مقابل لبنان برای اینکه در تفاضل گل از عربستان عقب نیفتیم ۶ بر یک حریف را شکست دادیم و در بازی سوم مقابل عربستان بازیکنان فوتبال با کیفیتی را ارائه کردند و در یک بازی سخت و فیزیکی و درگیرانه توانستیم یک بر صفر عربستان را شکست دهیم. بازیکنان تیم ملی جوانان غیرت به خرج دادند.

میراخوری با اشاره به غیرت بازیکنان گفت: سردار آزمون با وجود همه خستگی و حتی کسالتی که داشت، برای تیم ملی جوانان ایران بازی کرد و از اردوی تیم ملی بزرگسالان به اردوی تیم ملی جوانان پیوست. او در دقایق پایانی از کادر فنی خواست تعویضش کند و زیر سرم رفت. سلیمانی بازیکن دیگر ما از ناحیه پیشانی دچار مصدومیت شدیدی شد و به بیمارستان منتقل شد و سرش ۱۰ بخیه خورد. در لحظاتی که سلیمانی مصدوم شده بود و از سرش خون می رفت، ما ۳ تعویض را انجام داده بودیم و با توجه به شدت جراحت ۱۰ دقیقه‌ای طول کشید تا دکتر توابی، سر سلیمانی را ببندند و او به میدان برود و بازیکنان در آن ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره دفاع جانانه‌ای در مقابل بازی خشن و ضد فوتبال عربستانی‌ها انجام دادند که جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. من خودم پس از پایان بازی به بیمارستان رفتم و همراه با سرپرست و پزشک تیم بالای سر آزمون و سلیمانی بودم که خوشبختانه هر دو یک ساعت پس از پایان بازی مرخص شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز