خبرگزاری کار ایران

از شرایطم راضی نیستم؛

نورمحمدی: با کسی مذاکره مستقیم نکرده‌ام / هنوز بازیکن پرسپولیس هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۷۰

من بازیکن پرسپولیس هستم و چون ۵ بازی دیگر در لیگ و جام حذفی تا نیم فصل داریم، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. باشگاه پرسپولیس هم در این رابطه صحبتی با من نکرده است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خبر پیشنهاداتم را فقط در سایت‌ها و روزنامه‌ها خوانده‌ام.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خبر پیشنهاداتم از تیم‌های لیگ برتری مثل ذوب‌آهن، تراکتورسازی و راه‌آهن را فقط در سایت‌ها و روزنامه‌ها خوانده‌ام و در این رابطه با هیچ کسی به طور مستقیم صحبت نکرده‌ام چون ۳ بازی تا نیم فصل مانده و ۲ بازی هم در جام حذفی داریم و هیچ صحبتی در این رابطه با کسی نکرده‌ام.

وی افزود: من بازیکن پرسپولیس هستم و چون ۵ بازی دیگر در لیگ و جام حذفی تا نیم فصل داریم، هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. باشگاه پرسپولیس هم در این رابطه صحبتی با من نکرده است. بازی‌های باقی‌مانده تا نیم فصل برای ما خیلی مهم است و باید این ۳ بازی را در لیگ ببریم تا به صدر جدول برسیم.

این مدافع سرخ‌پوشان همچنین متذکر شد: خدا را شکر امسال تیم خوب و کاملی داریم و رقابت خیلی خوبی بین بچه‌ها وجود دارد و بعضی از بازیکنان ما در بعضی از بازی‌ها روی نیمکت هستند. تلاش همه بچه‌ها این است که امسال سال خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم چون هواداران در این چند ساله اذیت شدند. در حال حاضر تمرکزم فقط روی پرسپولیس و بازی‌های آینده تیم است.

وی ادامه داد: از شرایط خودم در پرسپولیس راضی نیستم چون خیلی کم در این فصل بازی کردم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های باقی‌مانده شرایط بهتری داشته باشم. امسال هم پستی‌های من خوب عمل کرده‌اند و تلاش می‌کنم اگر فرصتی به دست آوردم از آن استفاده کنم و جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورم.

نورمحمدی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا حقت بود در این فصل نیمکت‌نشین باشی، گفت: شرایط خیلی خوبی داشتم اما تیم ما کامل است و در هر پست ۲-۳ بازیکن آماده داریم و بازی کردن بچه‌ها به تصمیم علی آقا بستگی دارد. سعی کردم طوری خودم را آماده نگه دارم که اگر فرصتی برای بازی به من رسید به بهترین شکل از آن استفاده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز